Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 00:05

12
شهریور
بازیکنان استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند!

بازیکنان استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازیکنان استقلال تهران و پرسپولیس را به دلیل انتقاد از توپ‌های لیگ برتری توبیخ کتبی کرد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال منتشر شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازیکنان استقلال تهران و پرسپولیس را به دلیل انتقاد از توپ‌های لیگ برتری توبیخ کتبی کرد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال منتشر شد که به شرح زیر است:
 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازیکنان استقلال تهران و پرسپولیس را به دلیل انتقاد از توپ‌های لیگ برتری توبیخ کتبی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال منتشر شد که به شرح زیر است:

* دیدار تیم‌های ماشین سازی تبریز و استقلال تهران در هفته اول برگزار و از سوی حمیدرضا جودکی نژاد – مربی تیم ماشین سازی تبریز تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری که منجر به کارت زرد شد؛ رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

* به دلیل فحاشی تماشاگران تیم ماشین سازی تبریز به تیم مقابل قبل از شروع بازی و پرتاب بطری آب طبق بند ب و ماده ۸۶ آیین نامه، تیم ماشین سازی به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است.)

* باشگاه استقلال تهران به دلیل عدم توجه به دستورات مقامات به توبیخ کتبی محکوم شد.

* همچنین آندرا استراماچونی به دلیل رفتار غیر ورزشی و اظهارات خلاف واقع به توبیخ کتبی محکوم شد.

* کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل مصاحبه وریا غفوری بازیکن تیم استقلال تهران بعد از دیدار برابر ماشین سازی تبریز نسبت به توپ‌های بازی، اعتراضاتی را مطرح کرده بود که با توجه به مصاحبه وی و عدم ارسال دفاعیه با توجه به مفاد ۷۱ مقررات انضباطی و اعمال ماده ۹۳، ضمن تایید تخلف ایشان، وی را به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم کرد.

* به دلیل مصاحبه امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپولیس تهران بعد از دیدار برابر پارس جنوبی جم نسبت به توپ‌های بازی، اعتراضاتی را مطرح کرده بود که با توجه به مصاحبه وی و عدم ارسال دفاعیه با توجه به مفاد ۷۱ مقررات انضباطی و اعمال ماده ۹۳، ضمن تایید تخلف ایشان، وی را به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد.

* به دلیل مصاحبه جواد نکونام بعد از دیدار برابر صنعت نفت آبادان نسبت به تصمیمات داوری اعتراضاتی را مطرح کرد که با توجه به مصاحبه وی و عدم ارسال دفاعیه با توجه به مفاد ۷۱ مقررات انضباطی و اعمال ماده ۹۳، ضمن تایید تخلف ایشان، وی را به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم کرد.

برچسب ها: اخبار ورزشی، باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال، لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس، استقلال تهران، انتقاد از توپ فوتبال لیگ برتر تعداد بازديد: 345 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز