Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 17:28

6
شهریور
واکنش فرشاد احمدزاده به احتمال خط خوردنش از لیست پرسپولیس: مصدوم هستم

واکنش فرشاد احمدزاده به احتمال خط خوردنش از لیست پرسپولیس: مصدوم هستم

شماره ۱۰ تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مورد تمرین نکردنم بهتر است از کادر پزشکی تیم سئوال کنید چرا که به این خاطر روز گذشته نتوانستم در تمرین شرکت کنم.

ایرنا نوشت: شماره ۱۰ تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مورد تمرین نکردنم بهتر است از کادر پزشکی تیم سئوال کنید چرا که به این خاطر روز گذشته نتوانستم در تمرین شرکت کنم.

فرشاد احمدزاده در تمرین روز گذشته، تیم فوتبال پرسپولیس شرکت نکرد و این موضوع حواشی زیادی را برای او به وجود آورد. مهم ترین مساله ای که از روز گذشته در خصوص این بازیکن مطرح شد احتمال جدایی او از پرسپولیس است و گفته می شود کالدرون روی این بازیکن نظر مثبتی ندارد.

احمدزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به دلیل غیبتش در تمرین روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «مصدوم هستم. این موضوع را می‌توانید از پزشک تیم و کادر پزشکی هم سوال کنید. تمرین نکردنم با هماهنگی کادر پزشکی و کادر فنی بود و هیچ دلیل دیگری نداشت.»

شماره ۱۰ تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا به بازی با تراکتورسازی خواهد رسید یا خیر، گفت: «در مورد این موضوع هم بهتر است کادر پزشکی نظر دهد. من برنامه‌های درمانی را طبق نظر پزشک دنبال می‌کنم و کادر پزشکی در این باره تصمیم نهایی را خواهد گرفت.»

 

بیشتر بخوانید:

در هفته دوم لیگ برتر فوتبال چه خبر است؟

ستاره پرسپولیس بازی تراکتور را از دست داد+عکس

کالدرون پرسپولیسی ها را به سه دسته تقسیم کرد

آخرین‌وضعیت مصدومیت ستاره های پرسپولیس‌در بازی باتراکتور+عکس

برچسب ها: فرشاد احمدزاده، گابریل کالدرون، اخبار ورزشی، باشگاه پرسپولیس، لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس، مصدومیت تعداد بازديد: 335 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز