Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 15:38

23
مرداد
اتمام‌حجت استراماچونی با استقلالی‌ها؛ ایتالیایی شوید!

اتمام‌حجت استراماچونی با استقلالی‌ها؛ ایتالیایی شوید!

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نظر دارد سبک ایتالیایی‌ را بین آبی‌پوشان پایتخت رواج دهد.

 استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال پس از گذشت دو ماه از حضورش در این تیم و در کمتر از ۱۰ روز مانده به آغاز رقابت های لیگ برتر نوزدهم، دست به استعفا زد. 

علت ناراحتی این مربی جذب نشدن بازیکنان مد نظرش و البته اوضاع نامناسب در تمرین آبی ها بود. گویا نبود امکانات در تمرینات استقلال باعث ناراحتی سرمربی آبی پوشان شده است.

استراماچونی در واکنش به اظهارات افرادی که به او گفته بودند اینجا ایران است گفته است "شما من را آوردید شبیه خودتان شوم یا من را آوردید که شبیه ایتالیایی‌ها شوید؟! من نمی‌خواهم شبیه شما شوم. نظم و انضباط را رعایت کنید."

بوکاری درامه (دفاع چپ سنگالی تیم اسپال)، میلیچ (دفاع چپ سابق تیم کروتونه) و مانوئل پوچارلی (مهاجم کیه‌وو) وسیریل تِرِئو، مهاجم فرانسوی، بازیکنانی بودند که استراماچونی خواستار جذب آنها بود، اما مدیران استقلال از جذب این بازیکنان صرف نظر کرده بودند، البته دوباره مذاکرات با آنها در دستور کار آبی پوشان قرار گرفته است.

اما از طرفی هم اعلام شده استراماچونی در حال خروج از ایران و ترک آبی پوشان قرار دارد و این در حالی است که مدیران استقلال در تلاش هستند تا مشکلات سرمربی تیمشان را حل کنند.

برچسب ها: فوتبال، لیگ برتر نوزدهم، آندره استراماچونی، باشگاه استقلال، سرمربی، میلیچ تعداد بازديد: 1012 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز