Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 00:47

21
مرداد
ابهام در تاریخ شروع نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران

ابهام در تاریخ شروع نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران

مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران تصمیمی برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر نوزدهم از روز ۳۱ مرداد ماه ندارند.

 در حالی که چند روز پیش اعلام شد که بازی‌های لیگ نوزدهم همزمان با عید غدیرخم برگزار می‌شود، اما صادق درودگر رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال امروز در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که لیگ برتر روز ۲۸ مرداد آغاز نمی‌شود.

بعد از صحبت‌های درودگر خبر‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه بازی‌های لیگ برتر از روز ۳۱ مرداد ماه آغاز می‌شود، اما سعید فتاحی مدیر برگزاری مسابقات سازمان لیگ این خبر را رد و بیان کرد: چنین تصمیمی نگرفتیم که لیگ را از ۳۱ مرداد ماه شروع کنیم و همچنان سر الزام‌های مد نظرمان هستیم.

به هر حال هر روز زمانی برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر اعلام می‌شود، اما سازمان لیگ تاریخ شروع مسابقات را اعلام نمی‌کند تا تکلیف ورزشگاه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها مشخص شود.

به نظر می‌رسد مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال قصد دارند پیش از شروع اردوی جدید تیم ملی فوتبال ایران که به احتمال فراوان از هفت یا هشت شهریور آغاز خواهد شد، دست کم ۲ هفته ابتدایی لیگ نوزدهم را برگزار کنند، اما تا زمانی که دست کم ۵ - ۶ ورزشگاه اعلام آمادگی نکنند، تاریخی برای شروع این رقابت‌ها اعلام نمی‌کنند.

البته قرار است در هفته جاری جلسه‌ای برای رسیدگی به آخرین وضعیت ورزشگاه‌های میزبان بازی‌های لیگ برتر برگزار شود تا در صورت مثبت ارزیابی شدن گزارش تجهیز ورزشگاه‌ها، مسئولان سازمان لیگ تاریخ دقیق شروع لیگ را مشخص کنند.

برچسب ها: تیم فوتبال، زندگی آنلاین، پرسپولیس، استقلال، اخبار ورزشی، لیگ نوزدهم فوتبال، لیگ برتر، فدراسیون فوتبال، صادق درودگر تعداد بازديد: 392 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز