Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 08:59

16
فروردین
تئاتر شهر میزبان پنج اثر نمایشی

تئاتر شهر میزبان پنج اثر نمایشی

در تالار اصلی تئاتر شهر نمایش «چمدان» به نویسندگی و کارگردانی فرهاد آییش از روزهشتم فروردین ماه روی صحنه رفته است؛ همچنین ازهمین تاریخ نمایش «ننه دلاور و فرزندانش» به کارگردانی امیر دژاکام در تالار چهارسو میزبان دوستداران است.

به گزارش عصریکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، در تالار اصلی تئاتر شهر نمایش «چمدان» به نویسندگی و کارگردانی فرهاد آییش از روز هشتم فروردین ماه روی صحنه رفته است؛ همچنین ازهمین تاریخ نمایش «ننه دلاور و فرزندانش» به کارگردانی امیر دژاکام در تالار چهارسو میزبان دوستداران است.

درتالار قشقایی نمایش «ساعت بیست» به کارگردانی سید علی موسویان از تاریخ پانزدهم فروردین ماه اجرای خود را آغاز می کند. این در حالی است که مرحله اجرایی پروژه های مرکز مطالعات اجرایی قشقایی نیز از ٥ اردیبهشت ماه با حضور گروه «اشتباهات» به سرپرستی میثم عبدی با اجرای پروژه «نگرشی به تئاتر کمدی» رسماً آغاز خواهد شد.

در تالار سایه نیز نمایش «حساب پرداخت نمیشه» به کارگردانی کاوه مهدوی از روز هجدهم فروردین ماه از علاقه مندان تئاتر پذیرایی می کند.

درپلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر هم از روز نوزدهم فروردین ماه نمایش «استثنا و قاعده» به کارگردانی سعید میرزایی به صورت «Show Case» اجرای خود را آغاز می کند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، برای کسب تازه ترین اطلاعات و اخباراین مجموعه به سایت آن به نشانی www.teatreshahr.com و برای تهیه یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر به نشانی www.gishetheater.ir مراجعه کنید.

 

 

منبع: ایرنا

 

برچسب ها: نمایش حساب پرداخت نمیشه، نمایش استثنا و قاعده، نمایش ساعت بیست، تئاتر کمدی، نمایش چمدان، تئاتر شهر، تئاتر تعداد بازديد: 667 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز