Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 00:17

15
فروردین
جمشید مشایخی مهمان ویژه دورهمی

جمشید مشایخی مهمان ویژه دورهمی

مشایخی به عنوان یکی از مهم ترین بازیگران ایرانی به زودی به برنامه دورهمی می آید. برنامه دورهمی به تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت با اجرای مهران مدیری جمعه ها و شنبه ها حوالی ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه صداوسیمای ایرنا از روابط عمومی مجموعه دورهمی، مشایخی به عنوان یکی از مهم ترین بازیگران ایرانی به زودی به برنامه دورهمی می آید.
برنامه دورهمی به تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت با اجرای مهران مدیری جمعه ها و شنبه ها حوالی ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم می رود.
مدیر روابط عمومی مجموعه دورهمی همچنین به خبرنگار حوزه صداوسیمای ایرنا گفت که مهران مدیری کارگردان این مجموعه نیست و مجموعه توسط یک گروه کارگردانی می شود.


دورهمی متشکل از بخش هایی از جمله دعوت از یکی از چهره های مطرح در عرصه های هنری، ورزشی در استودیوی این برنامه و اجرای آیتم های نمایشی با حضور امیرمهدی ژوله، شقایق دهقان، مهران رنجبر، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری و سیامک انصاری در برابر شمار پرتعداد حضار در استودیو است که نویسندگی این بخش را عده ای از نویسندگان نسبتا جوان و خود ژوله برعهده دارند.

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها: مهران مدیری، مجموعه دورهمی، برنامه های صدا و سیما، برنامه های تلویزیون، مهمانان برنامه دورهمی، جمشید مشایخی، مجموعه های تلویزیونی تعداد بازديد: 759 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز