Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 10:56

25
اسفند
«خندوانه» چهارشنبه سوری می‎آید

«خندوانه» چهارشنبه سوری می‎آید

برنامه «خندوانه» به طراحی و کارگردانی رامبد جوان که پیش از این دو فصل از آن به تهیه کنندگی جواد فرحانی تولید شده بود در فصل سوم به تهیه کنندگی سیدعلی احمدی از شبکه نسیم روی آنتن می رود.

سیدعلی احمدی تهیه کنندگی فصل سوم برنامه «خندوانه» را برعهده گرفت. 

به گزارش عصرایران به نقل از مهر، برنامه «خندوانه» به طراحی و کارگردانی رامبد جوان که پیش از این دو فصل از آن به تهیه کنندگی جواد فرحانی تولید شده بود در فصل سوم به تهیه کنندگی سیدعلی احمدی از شبکه نسیم روی آنتن می رود. 

اولین قسمت از برنامه «خندوانه» شب چهارشنبه سوری ۲۵ اسفندماه روی آنتن می رود و تا جمعه هر شب ساعت ۲۳ پخش می شود. 

جمعه ها و شنبه ها نیز مجموعه نمایشی «دورهمی» روی آنتن شبکه نسیم می رود. بعد از آن هر هفته یکشنبه تا پنجشنبه برنامه «خندوانه» به پخش خواهد رسید.

 سومین فصل از «خندوانه» با تغییرات جدیدی روی آنتن می رود از جمله اینکه استودیو برنامه بزرگتر شده و تعداد مهمانان حضوری نیز افزایش یافته است.

 

 

 

منبع: عصر ایران

 

برچسب ها: چهارشنبه سوری، برنامه خندوانه، رامبد جوان، برنامه های نوروزی تلویزیون، نوروز و تلویزیون، مجموعه دورهمی، شبکه نسیم تعداد بازديد: 937 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز