Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 18:45

12
آذر
سریال «بانوی عمارت» با اصلاحات جدید پخش خواهد شد

سریال «بانوی عمارت» با اصلاحات جدید پخش خواهد شد

شبکه سه سیما در تصمیمی از پیش اعلام‌نشده، امشب(یکشنبه) به‌جای سریال "بانوی عمارت"، مسابقه‌ای فوتبال را به روی آنتن فرستاد.

هرچند این اتفاق برای دقایقی سردرگمی مخاطبان این مجموعه تاریخی را به همراه داشت اما در ادامه زیرنویسی که روی آنتن رفت، بینندگان را متوجه تصمیم شبکه مبنی‌بر پخش نکردن سریال بانوی عمارت کرد.

با این حال پخش نشدن سریال شبکه سه در شب یکشنبه، به نظر می‌رسد از سوی کارگردان مجموعه با استقبال مواجه شده است.

عزیزالله حمیدنژاد، کارگردان سریال «بانوی عمارت» که پیش از این از پخش زودهنگام این مجموعه انتقاد کرده بود، از این پخش نشدن به‌عنوان فرصت یاد کرده است تا بتواند سریال را با کیفیت بهتری به مخاطبان ارائه دهد.

حمیدنژاد در گفت‌وگویی با ایسنا عنوان کرد: «پیش از این، از به اتمام نرسیدن مراحل فنی سریال اظهار نارضایتی کردم؛ چراکه به اعتقاد من در نظر گرفتن هرچه بهتر مسائل فنی، به ارتقای کیفت اثر کمک بهتری می‌کرد.»

او ادامه داد: به دلیل شرایط پخش شبکه سه، «بانوی عمارت» روی آنتن نرفت و فرصت خوبی برای آماده شدن تیتراژ سریال بود و در ادامه‌ی پخش این مجموعه، مخاطبان می‌توانند آن را با تیتراژ کامل‌تری ببینند.

او در پایان گفت: «متاسفم که قسمت‌های ابتدایی پخش سریال مطابق شأن مخاطب نبود و امیدوارم این مجموعه رضایت مخاطبانش را جلب کند.»

سریال «بانوی عمارت» از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

برچسب ها: شبکه سه، زندگی آنلاین، سریال بانوی عمارت، سریال تاریخی، پخش نشدن سریال بانوی عمارت، اصلاحات جدید سریال بانوی عمارت، دلیل پخش نشدن سریال بانوی عمارت، اخبار داغ سینما و تلویزیون، عزیزالله حمیدنژاد، کارگردان سریال بانوی عمارت تعداد بازديد: 674 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز