Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 10:57

5
دی
اخبار جدید هنرمندان

اخبار جدید هنرمندان

به گزارش «صبا»، نیکی کریمی، بازیگر و کارگردان با سابقه سینما در گفت‌وگو با برنامه اینترنتی «مولن روژ» درباره وضعیت امروز سینمای ایران و همچنین کیفیت فیلم‌های در حال اکران سخن گفت.

نیکی‌کریمی: سود فیلم‌سازی از برج‌سازی بیشتر شده است

نیکی کریمی ضمن انتقاد از وضعیت امروز سینمای ایران، تاکید کرد که امروز شاهد بسازوبفروش سینمایی هستیم.

به گزارش «صبا»، نیکی کریمی، بازیگر و کارگردان با سابقه سینما در گفت‌وگو با برنامه اینترنتی «مولن روژ» درباره وضعیت امروز سینمای ایران و همچنین کیفیت فیلم‌های در حال اکران سخن گفت.

نیکی کریمی درباره اوضاع فعلی سینمای ایران گفت: «من اسم وضعیت امروز سینمای ایران را بساز و بفروش سینمایی می‌گذارم، یعنی به این صورت که حتی تعدادی از عوامل فیلم مثل بازیگران در این بساز بفروشی سرمایه‌گذاری می‌کنند و الان حتی سودش از ساخت یک برج در مناطق خوب بیشترشده! چون آن برج، هم تلاش بیشتر هم پول بیشتر و هم زمان بیشتری می‌برد.»

او ادامه داد: «الان با اتفاقی که افتاده فیلمی را سرمایه گذاری می‌کنند، خارج از جدول دو سه ماه بعد اکران می‌کنند و چه بازدهی بیشتر از این می‌تواند باشد؟

این باعث شده دیگر بخش خلاقیت در سینما تعطیل بشود. زمانی در سینمای ما برای فیلم‌ها درجه بندی وجود داشت و فیلم‌های خوبی ساخته می‌شدند که حرفی برای گفتن داشتند و وقتی فیلم‌هایی صرفا برای سرگرمی و پول درآوردن بودند در درجه د و ج قرار می‌گرفتند و نمی‌توانستند در سینماهای خوب اکران شوند اما الان که سیاست ها اینطور برعکس شده است همه به این فیلم های درجه پایین روی آوردند.»

این هنرمند درباره وضعیت مالی فیلم‌های دغدغه‌مند در سینمای ایران گفت: «در هر کشوری دولت باید از سینمای روشنفکری حمایت کند، اینکه همه ما مسئول هستیم نه به نظرم یک عده خود را مسئول نمی‌دانند و به چیزهای دیگری در زندگی فکر می کنند که به نظرشان مهم‌تر است.»

همسر زیبا بروفه درگذشت

پیام صابری بازیگر، طراح گریم و کارگردان تلویزیون بر اثر سکته قلبی دارفانی را وداع گفت. او همسر زیبا بروفه بود. 

او در آخرین روزهای عمر مشغول ساخت سریالی با عنوان «کوله پشتی» بود که متاسفانه اجل مهلتش نداد.

وی متولد ۱۳۵۲ تهران بود و کار چهره پردازی را با دستیاری در مجموعه تلویزیونی «امام علی(ع)» با همکاری داوود میرباقری آغاز کرد.

دنیای زنان درگذشت این هنرمند را به خانواده وی و جامعه هنری تسلیت می گوید. مراسم تشییع پیکر پیام صابری نویسنده، بازیگر و کارگردان سه‌شنبه 20 آذر ماه با حضور جمعی از هنرمندان و همسرش زیبا بروفه و خانواده‌اش برگزار شد.

علی دهکردی در ابتدای مراسم گفت:‌ کاش در کار ما استرس وجود نداشت که برای گرفتن کمترین حق قلبی از تپش بایستد. به زبان آوردن کلمه صبر ساده است اما نشستن این واژه بر قلب خیلی سخت.

ای کاش برای کارهایمان این همه استرس نداشته باشیم که به این راحتی همدیگر را از دست بدهیم.

عبدالله اسکندری؛ گریمور در ادامه گفت: در این سال‌های اخیر پیام داشت به خواسته‌هایش نزدیک می شد که اجل مهلتش نداد. امیدوارم خداوند به خانواده عزیزش و زیبا جان صبر بدهد.

اصغر همت اظهار کرد: برای کسی که بیماری دارد و پس از دوران درمان از بین ما می‌رود، شاید زمینه رفتن را برای ما فراهم کرده است، اما رفتن ناگهانی پیام برای همه ما دردناک بود. 

امیدوارم خداوند به زیبای عزیز صبر دهد و بتواند فرزندش را به نحوی بزرگ کند که وقتی به سن و سال پدرش برسد بتواند شرایط را  تحمل کند‌.

مهری شیرازی گریمور گفت: رفتن پیام از بین ما خبر دردناک بود. او نه همکار بلکه یک دوست بود‌. او بی حاشیه و‌آرام بود و مرگ او برای همه سخت و طاقت فرسا است.

کنسرت گروه «نوشه» ویژه بانوان برگزار شود

نیوشا بریمانی نوازنده کمانچه و رهبر ارکستر و سرپرست گروه «نوشه» که در گروه‌های بین‌المللی نیز فعالیت دارد، ۲۱ دی ماه با کنسرت گروه «نوشه» روی صحنه می‌رود.

نیوشا بریمانی نوازنده کمانچه و رهبر ارکستر و سرپرست گروه «نوشه» که در گروه‌های بین‌المللی نیز فعالیت دارد در گفت و گو با «صبا» اظهار کرد: گروه «نوشه» پنج سال است فعالیت خود را آغاز کرده است و اجراهای زیادی را در کنار بانوان و احسان کرمی داشته‌ایم و قرار است کنسرت گروه «نوشه» ویژه بانوان ۲۱ دی ماه برگزار شود و منتظر مجوزهای لازم هستیم.

وی در ادامه افزود: آلبوم ما در بهمن ماه منتشر می‌شود و در کنسرت ۱۰ اسفند در نمایشگاه بین‌المللی رونمایی می‌کنم و قطعات آن را اجرا خواهیم کرد و دیگر قطعات بازخونی نخواهیم داشت و هادی کیانیان نوازنده گروه زره به عنوان خواننده گروه مهمان در کنار احسان کرمی حضور دارد. بریمانی از اجرای گروه «خنیاگران مهر» در جشنواره موسیقی فجر گفت: من به عنوان نوازنده کمانچه  و سرپرست ارکستر گروه «خنیاگران مهر» در جشنواره موسیقی فجر حضور داریم که بهزاد عبدی تهیه کننده و آهنگساز ورهبر ارکستر در این اجرا هستند.

 

برچسب ها: نیکی کریمی، زندگی آنلاین، همسر زیبا بروفه، پیام صابری، اخبار جدید هنرمندان، کنسرت گروه نوشه، نیوشا بریمانی تعداد بازديد: 431 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز