Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 06:25

1
بهمن
تیپ منوچهر هادی سازنده نیسان آبی و جواد افشار کارگردان گاندو 26 سال قبل+عکس

تیپ منوچهر هادی سازنده نیسان آبی و جواد افشار کارگردان گاندو 26 سال قبل+عکس

۲۶ سال پیش منوچهر هادی در کنار جواد افشار در سریالی با عنوان «سوانح العشاق» همکار شدند و حال بعد از گدشت سال‌ها مسیر دو کارگردان از همدیگر جداست. منوچهر هادی نیسان آبی را ساخته و جواد افشار هم گاندو .


 همشهری آنلاین، سریال «سوانح العراق» به کارگردانی جواد افشار و نویسندگی حمید نعمت‌الله سال ۷۸ از شبکه یک سیما پخش شد.

منوچهر هادی با انتشار تصویری از روزهای ساخت این سریال که به ۲۶ سال قبل برمی‌گردد، به حضورش در کنار جواد افشار اشاره کرده و یادآور می‌شود که همراه این پروژه بوده است؛ هرچند این دو کارگردان در ادامه، راه‌های متفاوتی را در سریال‌سازی پشت سر گذاشتند و پروژه‌هایی به دست گرفتند که فضاهایی کاملا متفاوت داشتند.

منوچهر هادی و جواد افشار (در وسط)

تیپ سازنده نیسان آبی و کارگردان گاندو 26 سال قبل (عکس)

جواد افشار در مدت زمان فعالیت خود، هم در تلویزیون و هم در سینما حضور داشته است؛ هرچند او را باید بیشتر کارگردان تلویزیون بدانیم چرا که اغلب آثارش تلویزیونی است. سریال‌های آنام، گاندو، برادر، کیمیا، مادرانه، سی‌امین روز، روزهای زیبا، جابر بن حیان، روز رفتن و پول کثیف از ساخته‌های افشار است.

منوچهر هادی هم سریال‌هایی چون عاشقانه و دلدادگان، خداحافظ بچه و خوب بد زشت را برای تلویزیون ساخته و کارگردانی نیسان آبی ۱، دل و نیوکمپ را برای شبکه نمایش خانگی عهده‌دار بوده است.

برچسب ها: منوچهر هادی، جواد افشار تعداد بازديد: 51 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز