Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 17:39

25
مرداد
ماجرای بهرام افشاری و یک مرد عینکی+ عکس

ماجرای بهرام افشاری و یک مرد عینکی+ عکس

فیلم سینمایی «مردی عینکی» که پیش‌تر «جلبک» نام داشت در حال سپری کردن مراحل فنی است تا برای اکران آماده شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «مرد عینکی» گفته می‌شود که جدیدترین محصول عامریان فیلم است که برای اکران آماده می‌شود، در این فیلم سینمایی که قبلا با عنوان «جلبک» پروانه ساخت گرفته بود بهرام افشاری بازی می‌کند.

«مرد عینکی» یک کمدی- اکشن است و سومین همکاری سیدابراهیم عامریان و بهرام افشاری پس از فیلم‌های «کارگر ساده نیازمندیم» و «فسیل» است.

در خبر ارسال شده از این فیلم، برخلاف روال مرسوم اشاره‌ای به نام کارگردان نشده ولی خردادماه سازمان سینمایی در خبری رسمی اعلام کرد که شورای پروانه ساخت برای فیلمنامه «جلبک» به تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان و کارگردانی کریم محمدامینی پروانه صادر کرده است.

عامریان در حال حاضر فیلم‌های «فسیل» و «نارگیل ۲» را به عنوان تهیه‌کننده روی پرده سینماها دارد و پیش‌تر تهیه‌کنندگی فیلم‌های «تگزاس ۲»، «دینامیت» و «انفرادی» را هم برعهده داشته است.

«فسیل» در حال حاضر با حدود پنج میلیون و ۵۰۰ هزار نفر تماشاگر به فروش ۲۳۵ میلیارد تومان رسیده و پروفروش‌ترین فیلم سال است و فیلم‌های «دینامیت» و «انفرادی» هم از پرفروش‌های گیشه در زمان اکران بودند.

ماجرای بهرام افشاری و یک مرد عینکی/ عکس

 

برچسب ها: بازیگر سینما و تلویزیون، بهرام افشاری، گریم تعداد بازديد: 149 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز