Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 17:51

7
خرداد
ترانه علیدوستی در ساحل شهر کن+ عکس

ترانه علیدوستی در ساحل شهر کن+ عکس

از ترانه علیدوستی که هم اکنون برای نمایش فیلم سینمایی «برادران لیلا» در هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن شرکت کرده است تصاویری در ساحل این شهر منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی با بازی بازیگرانی چون سعید پورصمیمی، ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، پیمان معادی و... اولین نمایش جهانی خود را روز ۲۵ می (چهارشنبه، ۴ خرداد) از ساعت ۱۵ در گرند لومیر، سالن اصلی هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن تجربه کرد، این فیلم در ادامه روز ۲۶ می (پنجشنبه، ۵ خرداد) نیز از ساعت ۸ برای دومین بار در این سالن روی پرده رفت.

ساخته دو ساعت و چهل و پنج دقیقه‌ای روستایی که از طولانی‌ترین فیلم‌های امسال جشنواره کن است، در همان روز؛ ۲۶ می (۵ خرداد) از ساعت ۱۴:۱۵ در سالن آنیس واردا نمایش داده شد.

چهارمین و پنجمین نمایش این فیلم نیز روزهای ۲۷ می (امروز، جمعه ۶ خرداد) از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن آئورا و ۲۸ می (شنبه، ۷خرداد) از ساعت ۱۵ در سالن آیمکس جشنواره خواهد بود.

ترانه علیدوستی از جمله هنرپیشه‌هایی است که همراه با سعید روستایی در این رویداد شرکت کرده است.

ترانه علیدوستی در ساحل شهر کن/ عکس   

ترانه علیدوستی در ساحل شهر کن/ عکس   

ترانه علیدوستی در ساحل شهر کن/ عکس   

 

 

 

برچسب ها: ترانه علیدوستی، پیمان معادی، نوید محمدزاده، جشنواره فیلم کن، فیلم برادران لیلا تعداد بازديد: 231 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز