Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 11 فروردین 1403 - 04:08

3
فروردین
اعتراض نرگس محمدی: چرا کار کردن من و علی اوجی با هم، برایتان عجیب است؟!

اعتراض نرگس محمدی: چرا کار کردن من و علی اوجی با هم، برایتان عجیب است؟!

نرگس محمدی در برنامه «احوالپرسی» از این که همکاری او با همسرش، علی اوجی، تهیه‌کننده سینما برای آدم‌ها عجیب است گلایه و اشاره کرد که آن‌ها در همین حرفه با هم آشنا شدند و ازدواج کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نرگس محمدی، بازیگر سینما و تلویزیون روز گذشته، دوشنبه اول فروردین مهمان «احوالپرسی»، ویژه‌برنامه نوروزی شبکه دو سیما شد. 

او در جواب مجری برنامه که گفت دو کار در جشنواره فیلم فجر داشتی که تهیه‌کننده هر دو همسرت بود، توضیح داد: «بله، تهیه‌کننده «خائن‌کشی» از ابتدا علی بود ولی در مورد «۲۸۸۸» علی از جایی به بعد به عنوان تهیه‌کننده اضافه شد.»  

محمدی در جواب مجری که گفت همسرتان در نشست «خائن‌کشی» دفاع جانانه‌ای از شما کرد، گفت: «واقعا خیلی وقت است که این حرف‌ها هست. من و علی در یک مسیر پیش می‌رویم و در یک حرفه‌ایم و همدیگر را به خاطر این حرفه انتخاب کرده‌ایم. ما در این کار با یکدیگر آشنا شدیم و همدیگر را در این حرفه دیدیم و به خاطر همین فکر نمی‌کنم کار کردن‌مان با یکدیگر چیز عجیبی باشد. علی نیز آن صحبت‌ها را به همین خاطر مطرح کرد.»  

مجری برنامه در تایید حرف محمدی افزود: «به قول آقای اوجی، وقتی ایشان با شما ازدواج کرد، شما در سریال پربیننده «ستایش» بازی می‌کردید و خانم بازیگر بودید.»  

محمدی هم تایید کرد: «فقط هم «ستایش» نبود، کلی کار دیگر انجام داده بودم ولی نمی‌دانم چرا کار کردن ما با هم برای همه عجیب است و امیدوارم در سال ۱۴۰۱ حل شود.» 

برچسب ها: بازیگر سینما و تلویزیون، نرگس محمدی، مسعود کیمیایی، جشنواره فیلم فجر، علی اوجی، سریال ستایش تعداد بازديد: 307 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز