Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 03:14

28
آذر
درخواست بازیگر «شب‌های برره» برای زندگی در بیمارستان روانی!

درخواست بازیگر «شب‌های برره» برای زندگی در بیمارستان روانی!

محمد شیری که بیشتر با نقش‌هایش در سریال‌های مهران مدیری شناخته می‌شود می‌گوید برای رسیدن به نقشی که در «آخرین روز تابستان» بازی کرد درخواست کرده بود در بیمارستان روانپزشکی رازی (امین‌آباد) بستری‌اش کنند که موافقت نشد

محمد شیری که بیشتر با نقش‌هایش در سریال‌های مهران مدیری شناخته می‌شود می‌گوید برای رسیدن به نقشی که در «آخرین روز تابستان» بازی کرد درخواست کرده بود در بیمارستان روانپزشکی رازی (امین‌آباد) بستری‌اش کنند که موافقت نشد و تنها توانست یک شبانه‌روز را در این فضا به سر ببرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد شیری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که در میان مردم با نقش‌هایش در کارهای مهران مدیری به یاد آورده می‌شود در برنامه تلویزیونی «سریالیست» با اشاره به سریال «آخرین روز تابستان»؛ یک مجموعه تلویزیونی، محصول سال ۱۳۶۷ به کارگردانی حسین سحرخیز و شیرین جاهد و نویسندگی فرهاد توحیدی که از برنامه کودک و نوجوان شبکه یک پخش شد، خاطره رفتنش به بیمارستان روانپزشکی رازی (امین‌آباد) برای رسیدن به نقش را تعریف کرد. 

 او چنین گفت: «در سریالی به نام «آخرین روز تابستان» نقش یک کارتن‌خواب را بازی می‌کردم و عاشق این نقش بودم. گه‌گاه فکر می‌کنم دومرتبه می‌توانم این نقش را بازی کنم؟! من تقاضا کردم که یک هفته در بیمارستان روانی رازی زندگی کنم و رئیس بیمارستان رازی، امین‌آباد اجازه نداد اما من یک صبح تا شب، به اتفاق یک پرستار با آن‌ها بودم تا بتوانم نقش را دربیاورم. نقش را بسیار دوست داشتم. شبکه یک هم بود و برای خود من بسیار آموزشی بود و خواهش می‌کنم دومرتبه پخشش کنند.»  

برچسب ها: بازیگر سینما و تلویزیون، محمد شیری، سریال شب های برره تعداد بازديد: 148 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز