Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 17:18

17
آذر
شوخی کاربران با سن عجیب عمو پورنگ + عکس

شوخی کاربران با سن عجیب عمو پورنگ + عکس

عمو پورنگ کاراکتر عجیبی‌ ست، مردم هیچوقت او را جدی نمی‌گیرند. در ادامه مطلب شوخی برخی کاربران با عموپورنگ را دنبال کنید

برترینها : عمو پورنگ شخصیت مجری و بازیگری در برنامه‌های کودک در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که نقش آن را داریوش فرضیایی ایفا می‌کند. او متولد اول مرداد 1352 در تهران است و کارشناسی گرافیک دارد.


نخستین حضور داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در تلویزیون به سال ۱۳۷۶ و حضور در برنامه "ما و شما" باز می‌ گردد که این برنامه به پخش انیمیشن‌ های درخواستی بچه‌ ها اختصاص داشت. دو سال بعد و در سال ۱۳۷۸ در برنامه پورنگ و تورنگ حضور داشت که این برنامه به صورت ضبط‌ شده و تولیدی پخش می‌شد.

در فروردین سال ۱۳۸۰ برنامه‌ای به نام عمو پورنگ را به‌صورت زنده به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجان‌زاده و کارگردانی احمد درویشعلی پور که سه‌روز در هفته به‌صورت زنده از شبکه اول سیما بر روی آنتن می‌رفت را اجرا می‌کرد. اجرای این برنامه بر عهده عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) و با همراهی امیرمحمد متقیان بود.

عمو پورنگ کاراکتر عجیبی‌ ست، مردم هیچوقت او را جدی نمی‌گیرند، نگاه کنید به شوخی‌ های همین چند روز اخیر، یکی سن و سالش را با هیچکس مقایسه می‌کند، یکی به امیر محمد پاپیچ می‌ شود و یکی در اقدامی هجوآمیز میان تماشای پورنگ و فیتیله‌ ای‌ ها رقابت می‌ سازد، او به خاطر به ظاهر ثابت ماندن چهره‌ اش دستمایه شوخی‌ های بسیاری بوده، مطلب زیر را دنبال کنید، بد نمی‌گذرد. 

شوخی مردم با سن و سال عمو پورنگ
شوخی مردم با سن و سال عمو پورنگ

 

برچسب ها: عمو پورنگ، داریوش فرضیایی، شبکه های مجازی تعداد بازديد: 337 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز