Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 02:18

3
اردیبهشت
بازیگر فیلم "هزارپا" و "تگزاس 2" درگذشت + علت فوت

بازیگر فیلم "هزارپا" و "تگزاس 2" درگذشت + علت فوت

اشکان منصوری پورشیرازی، بازیگر و خبرنگار جوان سینما و تلویزیون، دارفانی را وداع گفت

ایسنا : منصوری فارغ‌التحصیل رشته بازیگری بود و علاوه بر فعالیت رسانه‌ای در حوزه سینما چند سالی بود که به طور حرفه‌ای وارد عرصه بازیگری شده بود.


وی در ماه‌های اخیر دچار عارضه کلیوی شد و قرار بود عمل جراحی داشته باشد، اما امروز پنج‌شنبه، دوم اردیبهشت‌ماه براثر مشکلات ناشی از همان بیماری از دنیا رفت.

طبق اعلام همکاران او، پیکر این بازیگر و خبرنگار، فردا صبح جمعه سوم اردیبهشت از بیمارستان میلاد تهران به بهشت زهرا منتقل می‌شود و شنبه چهارم اردیبهشت در شهرستان جهرم استان فارس به خاک سپرده خواهد شد.

منصوری در چند سال گذشته بازی در فیلم‌های «هزار پا»، «دینامیت»، «جشن دلتنگی»، «تگزاس ۲»، «محرمانه»، و سریال‌های «رقص روی شیشه» و «دادگان» را تجربه کرده بود.


رضا عطاران و اشکان منصوری در هزارپا
رضا عطاران و اشکان منصوری پورشیرازی در هزارپا

همچنین به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، علیرضا تابش پیامی را برای درگذشت منصوری به شرح زیر منتشر کرده است:

«رنج تحمل فقدان در این روزها سخت‌تر از همیشه و باور از دست دادنِ بنده خوب خدا، جوانی صادق، پرتلاش و خوشنام، تلخ‌تر و تکان‌دهنده‌تر است.

درگذشت اشکان منصوری خبرنگار و هنرمند پرتلاش عرصه تئاتر و سینما، به واسطه ابتلا به بیماری کلیوی، خانواده و همکاران و دوستدارانش را متاثر ساخت. جوانی که احترام، مردم داری، تخصص، تلاش، انصاف، اعتدال، مهربانی و صداقت از او خاطراتی را بر جای گذاشت که مرورشان، قلب هر آن که او را می‌شناخت، می‌لرزاند و بغض‌ها را عمیق‌تر از همیشه می‌ترکاند... در کشاکش همین نامرادی‌ها باید در برابر تقدیر حضرت حق تسلیم بود و به سرچشمه امید و رحمت، توکل کرد و پذیرفت آنچه سهمگین و تلخ است...

این مصیبت را به جامعه رسانه‌ای و هنری کشور و به دوستداران آن عزیز و به خصوص بستگان داغدار این جوان عزیز تسلیت عرض می کنم و از پروردگار قادر متعال، برای بازماندگان محترم صبر و برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی آرزومندم.»

برچسب ها: بازیگر تعداد بازديد: 1397 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز