Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 15:42

10
اسفند
مهران غفوریان همه را غافلگیر کرد! + عکس

مهران غفوریان همه را غافلگیر کرد! + عکس

حضور متفاوت مهران غفوریان در سریال "قورباغه" به کارگردانی هومن سیدی، تحسین منتقدین و کاربران را برانگیخته است

سیمرغ : پخش قسمت دهم سریال "قورباغه" و حضور مهران غفوریان در یک نقش جدی و کاملا متفاوت با فیلم‌ها و سریال‌های قبلی‌اش واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته.


بسیاری درباره توان بازیگری او که سالها دیده نشده، نوشته‌اند و برخی توییت‌ها کارکتر او در "قورباغه" را به حدی جذاب می‌دانند که می‌تواند سوژه یک اسپین‌آف برای "قورباغه" باشد.

 

مهران غفوریان در سریال قورباغه
مهران غفوریان در سریال قورباغه

روزنامه هفت صبح درباره این حضور نوشته:"هومن سیدی در قسمت دهم سریالش یک برگ برنده عجیب و غریب رو کرد. غفوریان بر خلاف دیگر همنسلانش از جمله مهران مدیری، رضا عطاران و سعید آقاخانی فرصت این را پیدا نکرده بود که در یک نقش جدی توانایی هایش را به رخ بکشد. او البته نقش جدی را یکبار در فیلم "ارادتمند، نازنین ، بهار، تینا" تجربه کرده بود، اما توقیف این فیلم باعث شد کسی ماحصل کار او را نبیند.قورباغه در واقع اولین مصاف مخاطب با غفوریان در یک نقش جدی است. چالش بزرگی که او توانسته به درستی از پس آن بر بیاید. شاید بعد از قورباغه با توجه به کاهش وزن شدید غفوریان او را در نقش های جدی بیشتر ببینم."

گریم مهران غفوریان در قورباغه
گریم مهران غفوریان در قورباغه

وحید سعیدی هم درباره بازی غفوریان نوشته: "یکی از ویژگی های بارز کارهای هومن سیدی بازی‌های روان، یکدست و البته خیرکننده بازیگرانش است. او تا الان بازیگران زیادی را به سینما معرفی کرده و حالا در قورباغه یک مهران غفوریان متفاوت و البته جذاب را پیش روی مخاطب قرار داده است. غفوریان در آستانه ۵۰ سالگی با قورباغه تولد دوباره‌ای را تجربه می‌کند".

برچسب ها: مهران غفوریان، هومن سیدی، سریال قورباغه، گریم صورت تعداد بازديد: 194 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز