Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 13:13

2
اسفند
دو مجری تلویزیون با هم ازدواج کردند + بیوگرافی و تصاویر

دو مجری تلویزیون با هم ازدواج کردند + بیوگرافی و تصاویر

مبینا نصیری مجری تلویزیون با انتشار تصاویری خبر از ازدواجش با مهدی توتونچی را داد

به گزارش فرارو : مهدی توتونچی مجری شبکه ورزش با انتشار پستی در صفحه اش از از دواج با مبینا نصیری دیگر مجری صداوسیما خبر داد. توتونچی در برنامه‌هایی، چون لذت فوتبال اجرا می‌کند. مبینا نصیری نیز در شبکه یک سیما و برنامه سیمای خانواده سابقه اجرای برنامه تلویزیونی دارد.

مبینا نصیری مجری تلویزیون نیز همزمان با انتشار تصاویری خبر از ازدواجش با مهدی توتونچی را داد. نصیری مجری خانم صدا و سیما پیشتر در یادداشتی به دفاع از توتونچی پرداخته بود.


ازدواج مبینا نصیری و مهدی توتونچی

بیوگرافی مبینا نصیری مجری تلویزیون

مبینا نصیری متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۶۸ در شهر تهران است. او از دوران کودکی بـه حرفه مجری گری علاقه داشت. مهدی توتونچی متولد تیر ۱۳۵۸ مجری ورزشی است.

مهدی توتونچی و مبینا نصیری
مهدی توتونچی و مبینا نصیری

مبینا نصیری کار خود را در رادیو آغاز کرد. سال هـای فعالیتش در رادیو با موفقیت سپری شد تا جایی کـه عنوان بهترین گویندگی «آنونس» در جشنواره رادیو جوان انتخاب شد.

بیوگرافی مهدی توتونچی مجری ورزشی

توتونچی فارغ التحصیل لیسانس رشته کامپیوتر می‌باشد که حالا به عنوان نویسنده و مجری ورزشی فعالیت می‌کند.

عکس ازدواج مهدی توتونچی و مبینا نصیری
عکس ازدواج مهدی توتونچی و مبینا نصیری

سوتی توتونچی درباره درگذشت احسان علیخانی

مهدی توتونچی، یکی از گزارشگران اعزامی شبکه ورزش به المپیک ریو، در ارتباطی زنده از شایعه مرگ احسان علیخانی، مجری سرشناس تلویزیون گفت.

حاتمی که خودش هم مجری تلویزیون است در این زمینه گفت:« این خبر اصلا صحت ندارد. من بلافاصله با احسان تماس گرفتم. او کاملا حالش خوب است و هیچ مشکلی ندارد.»

یکی دیگر از نزدیکان علیخانی هم خبر مهدی توتونچی را تکذیب کرد:« واقعا من نمی دانم این چه کار زشتی است که اینها می‌کنند. همین الان با احسان حرف زدم. سر و مر گنده در دفترش نشسته و هیچ مشکلی هم ندارد. از وقتی این خبر را روی آنتن تلویزیون اعلام کرده اند دوستان و آشنایان زیادی با ما تماس گرفته‌اند و با تعجب ماجرا را پیگیری می‌کنند.»

تقدیر از مبینا نصیری برای پوشش ایرانی

پیشتر مبینا نصیری در جشنواره مد و لباس فجر به دلیل ترویج پوشش ایرانی مورد تقدیر قرار گرفته بود.

در ششمین جشنواره مد و لباس فجر، امسال برای اولین بار بعد از انقلاب به پوشش مجریان زن در تلویزیون پرداخته شد و طی این مراسم از مبینا نصیری برای ترویج پوشش ایرانی برگرفته از هنر معماری ایرانی اسلامی در تلویزیون تقدیر شد.

پوشش ایرانی مبینا نصیری
پوشش ایرانی مبینا نصیری

مبینا نصیری که اوایل امسال نیز برای استفاده از مانتویی با طرح کاشی کاری های ایرانی اسلامی توجه رسانه ها را به خود جلب کرده بود، می گوید: «در همه جای دنیا مد و لباس یک صنعت مهم و درآمدزا است که بخش مهمی ازهویت فرهنگی هر کشوری نیز است،.. من نیز سعی کردم با استفاده از طرح های زیبا و خوش رنگ و لعاب معماری ایرانی اسلامی بخشی از این زیبایی‌های تاریخی و فراموش شده را از طریق لباس و در قاب تلویزیون احیا کنم که خوشبختانه با اقبال وسیعی از سوی خانم‌ها مواجه شد. خوشحالم که در یک جشنواره رسمی به وضعیت پوشش مجری‌های زن پرداخته شد و امیدوارم همگی با شناخت ظرفیت رسانه برای ایجاد مد و معرفی لباس‌هایی برگرفته از طرح‌های ایرانی تلاش کنیم.» 

حلقه ازدواج مبینا نصیری و مهدی توتونچی

 

برچسب ها: ازدواج، بیوگرافی، مجری رادیو و تلویزیون تعداد بازديد: 259 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز