Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 19:05

15
بهمن
بیوگرافی کامل علی انصاریان

بیوگرافی کامل علی انصاریان

علی انصاریان سابقه حضور در تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس را دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران امروز به دلیل ابتلا به بیماری کرونا فوت کرد. انصاریان سابقه حضور در تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس را در کارنامه خود دارد.

انصاریان متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران بود. او ابتدا بازیکن بود سپس خواننده شد و بعد وارد حرفه بازیگری و تهیه کنندگی و حتی کارگردانی شد.

نخستین سکانس بازیگری انصاریان در تلویزیون در سریال زیر آسمان شهر بود و سپس در سینما هم در فیلم پاداش سکوت به کارگردانی مازیار میری ۲ سکانس بازی کرد.

او فوتبال حرفه‌ای را از سال ۱۳۷۵ وقتی ۱۹ ساله بود از تیم فجر سپاسی شیراز شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۷۷ به تیم پرسپولیس تهران پیوست. او پنج سال در پرسپولیس بازی کرد.

 

بیوگرافی کامل علی انصاریان

انصاریان سال ۱۳۸۵ به عنوان بمب نقل و انتقلات به مدت یک فصل راهی تیم رقیب، استقلال شد سپس از سال ۸۶ تا ۸۸ یکسال در استیل آذین و استقلال اهواز بود.

فصل ۸۸ تا ۸۹ را در گسترش فولاد تبریز بازی کرد سپس یک سال دیگر در شهرداری تبریز حضور داشت تا اینکه سال ۱۳۹۰ در ۳۴ سالگی با شاهین بوشهر از فوتبال کنار رفت.

انصاریان سال ۱۳۹۱ در برنامه ویتامین سه علی ضیا اعلام کرد، بزرگترین اشتباه زندگی ام بازی در استقلال بود، اما شرایطی بوجود آمد که مجبور به این کار شدم.

بیوگرافی کامل علی انصاریان

تجربه اجرا علی انصاریان

● زابیواکا – ۱۳۹۷
● ورزشگاه – ۱۳۹۷
● مسابقه منچ – ۱۳۹۸
● پانوراما – ۱۳۹۹

بیوگرافی کامل علی انصاریان

مجموعه های تلویزیونی علی انصاریان

● داغون‌ترین (یک قسمت)
● زیر آسمان شهر (دو قسمت)
● چارخونه (یک قسمت)
● خانه اجاره‌ای (یک قسمت)
● نقطه چین (دو قسمت)
● سریال کیمیا – ۱۳۹۴
● محکومین – ۱۳۹۶
● سرزده – ۱۳۹۹

 

برچسب ها: علی انصاریان، بیوگرافی علی انصاریان، باشگاه پرسپولیس، باشگاه استقلال، تیم ملی فوتبال ایران، ویروس کرونا تعداد بازديد: 390 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز