Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 12:18

28
آبان
واکنش فریبرز عرب نیا به حواشی اخیر + عکس

واکنش فریبرز عرب نیا به حواشی اخیر + عکس

چند روز گذشته شایعاتی پیرامون تغییر جنسیت فریبرز عرب نیا در فضای مجازی پخش شد، که این بازیگر با انتشار ویدئو در اینستاگرام خود به این شایعات واکنش نشان داد

تغییر ناگهانی و جنجالی فریبرز عرب نیا در کانادا و واکنش وی به این عکس 

به گزارش سایت سیمرغ : فریبرز عرب نیا متولد ۲۵ فروردین ۱۳۴۳ بازیگر و کارگردان ایرانی است. او در آثار کارگردانان نامداری چون بهرام بیضایی، ایرج قادری، مسعود کیمیایی، ابراهیم حاتمی‌کیا، داوود میرباقری، فرزاد مؤتمن و بهروز افخمی بازی کرده‌ است.

این بازیگر در سال 1360 موفق به اخذ مدرک دیپلم ریاضی فیزیک شد و پس از طی کردن دوره خدمت سربازی در سال 1364 به ترکیه رفت و در دانشگاه خاورمیانه آنکارا مشغول به تحصیل رشته مدیریت شد. اما آن را نیمه تمام رها کرد و به ایران بازگشت، فریبرز عرب نیا پس از بازگشت از ترکیه به رشته مورد علاقه اش پرداخت و پس از گذراندن تحصیلات دانشگاهی و دوره های تخصصی تئاتر و سینما به شکل حرفه ای وارد کار شد و تئاتر را در کانون تئاتر تجربی زیر نظر استاد حمید سمندریان و سینما را در دوره ای دو ساله در مجتمع آموزشی سینما تحصیل کرد. او همچنین در رشتهٔ ارتباط تصویری (گرافیک) موفق به اخذ مدرک کارشناسی از دانشگاه هنر شد، از نمایش هایی که عرب نیا کارگردانی کرد می توان به: آوازخوان طاس، کالیگولا، دایره گچی قفقازی اشاره داشت.

فریبرز عرب نیا در کانادا
فریبرز عرب نیا در کانادا

به تازگی تصویری عجیب از تغییر چهره فریبرز عرب نیا با موهای بلند و گریم جدیدش در اینستاگرام منتشر شده است که غیرواقعی و فتوشاپ می باشد.

عکس جنجالی فریبرز عرب نیا با موی بلند
عکس جنجالی فریبرز عرب نیا با موی بلند

پس از آن شایعاتی پیرامون تغییر جنسیت فریبرز عرب نیا در فضای مجازی پخش شد. انتشار این عکس در شبکه های اجتماعی باعث عصبانیت شدید فریبرز عرب نیا شد، و با انتشار یک ویدئو شایعات منتشر شده درباره خود را تکذیب کرد و قول داد به زودی هواداران خود را در جریان فعالیت های جدیدش قرار بدهد.

فریبرز عرب نیا بازیگر سریال مختارنامه در این پست نوشت:
پیش ‌کش با مهر و دوستی، و با آرزوی آگاهی و آگاهی و آگاهی برای همه ‌ی ما، به ویژه آنان که در دایره‌ی سیاهی، شر، و آسیب به خود و دیگران گرفتار مانده‌اند.

واکنش فریبرز عرب نیا به شایعه تغییر جنسیتش 
واکنش فریبرز عرب نیا به شایعه تغییر جنسیتش

صحبت های فریبرز عرب نیا

در ویدئویی که فریبرز عرب نیا از خود منتشر نمود چنین گفت:

این ماجرای ابلهانه باعث شد به سبب نگرانی هواداران برای شما پیغام بذارم. افرادی که من را می شناسند می دانند که من اصلا در این مسائل وارد نخواهم شد. این نگرانی شماست که برآشفته شدید و می خواید که رفع ابهام بشه و پاسخی داده بشه. من هوادارانی دارم که به هیچ عنوان وارد این مسائل کریه نشدند و من به خودم میبالم که همچین هواداران با سطح شعور و آگاهی دارم.

دور کثافت مگس ها جمع می شوند و نه عقاب. معلومه که جذب این صحبت های کریه و دروغ ها، چیزی که هم عکس و مطلب و هم عنوانش دروغه معلومه چه کسانی جذبش می شوند و چه کسانی ازش دوری میکنند. من به خود می بالم که شما درگیر این حواشی کثیف نمی شوید. 

چیزی که به ذهنم میرسه به عنوان پرسش مطرح می کنم اینه: من اگر در حال فعالیت بودم و خار چشم این ها، آن وقت چه می کردند. من الان 6 سال از فعالیت ها و از صحنه دورم و باز هم این قدر برایشان مهم است. از خدا می خوام به آن ها آگاهی بده و مسائل مهمتری که درگیرش شوند.

نکته بعد رو به دادستان کشور میگم چون میدونم اگر شکایتی هم بکنم به جایی نمیرسه و قبلا هم نرسیده. شما فکر نمی کنید این دروغ پردازی ها تشویش اذهان عمومی حساب می شود یا اینکه ما جزو عموم نیستیم؟!

زمان همه چیز را روشن خواهد کرد.

پوزش که به کامنت ها نمی توانم پاسخ دهم

به زودی به شما خبرهای دقیق تری می دهم که چه می کنم و در چه حالم

دوستتون دارم 
دوستتون دارم
دوستتون دارم

برچسب ها: بازیگر سینما و تلویزیون، شبکه های مجازی، فریبرز عرب نیا، سریال مختارنامه تعداد بازديد: 279 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز