Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 18:31

11
آبان
کریم اکبری مبارکه به خانه ابدی تشییع شد

کریم اکبری مبارکه به خانه ابدی تشییع شد

پیکر بازیگر فقید سینما، تئاتر و تلویزیون در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، مراسم تشییع پیکر کریم اکبری مبارکه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون شنبه دهم آبان با حضور خانواده آن مرحوم، نیکنام حسینی‌پور مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و سید عباس عظیمی مدیرعامل مجموعه فرهنگی برج آزادی هم‌چنین جمعی از هنرمندان، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

عظیمی در ابتدای این مراسم  به سخنرانی پرداخت و از طرف داریوش ارجمند گفت: استاد ارجمند گفتند ما دو سال در سریال "امام علی(ع)" مثل دوست و برادر در کنار هم بودیم و هیچ گاه آن لحظات را نمی‌توانند فراموش کنند.

مدیرعامل مجموعه فرهنگی برج آزادی افزود: در مسائل مشکلاتی که مربوط به هنرمندان پیشکسوت بود، هرگاه درخواستی از ایشان داشتیم، حتی اگر در صحنه فیلم یا تئاتری بودند، حتی با همان گریم می‌آمدند و ما را همراهی می‌کردند. ایشان خیلی عزیز بودند و در چهره‌شان مهربانی موج می‌زد. برای خانواده گرامی ایشان آرزوی سلامتی و صبر به این مصیبت را دارم.

کریم اکبری مبارکه به خانه ابدی تشییع شد

نیکنام  حسینی‌پور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز طی سخنانی کوتاه گفت: همه ما و مردم ایران با خاطرات ایشان زندگی می‌کنیم. غرض نقشی است که در زندگی از ما باز می‌ماند و ایشان بسیار برای ما خاطره ایجاد کرده است. دعا می‌کنیم در این شرایط شیوع کرونا همه هنرمندان ما سالم باشند و تقاضا داریم که حتماً فیلمسازان، کارگردانان و تهیه کنندگان عزیز در این شرایط تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا عزیز دیگری را از دست ندهیم.

وی افزود: این سرمایه‌های بزرگ کشور به همین راحتی به دست نیامده‌‍اند. این بزرگان تجربه‌های گران سنگی دارند که باید حفظ شوند و این که به صورت ناگهانی از میان ما بروند برای جامعه هنر ایران بسیار سنگین خواهد بود. دعا می‌کنیم ویروس کرونا هرچه سریع‌تر نه فقط از جامعه ایران بلکه از جامعه‌ جهانی رخت بربندد.

کریم اکبری مبارکه پنجشنبه هشتم آبان به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. او متولد سال 1332 بود و مدرک  لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران را داشت . وی در آثاری چون "مرگ یزدگرد"، "امام علی(ع)"، "ولایت عشق" و "مختارنامه" به ایفای نقش پرداخت.

برچسب ها: بازیگر سینما و تلویزیون، سریال مختارنامه، ویروس کرونا، کریم اکبری مبارکه تعداد بازديد: 194 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز