Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 17:29

21
مهر
واکنش بهنوش بختیاری به شایعه طلاق و بارداری اش + عکس

واکنش بهنوش بختیاری به شایعه طلاق و بارداری اش + عکس

بهنوش بختیاری با انتشار پست و استوری در اینستاگرام خود به شایعه طلاق و بارداری اش واکنش نشان داد

بهنوش بختیاری: عاشق تر از من نسبت به همسرم در دنیا وجود نداره

به گزارش سیمرغ : بهنوش بختیاری متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و منشی صحنه است. بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

بهنوش بختیاری چندی پیش در یک مصاحبه به مراسم ساده ازدواجش اشاره کرد و گفت: مهریه من 14 سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر و پوشیدن لباس عروس و آرایشگاه رفتن راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

و حالا بهنوش بختیاری با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود جنجالی جدید به پا کرد باعث شد شایعه طلاق وی بر سر زبان ها بیفتد. د راین استوری چننی نوشت:

" بهای نگهداشتن یک زن کنار خود مهر است نه مهریه، زمانی که نه مهر است و نه عشق، خداحافظی بهترین کار است. همه مهر عالم به پای تو ولی خداحافظ بی مهر من" 

behnosh-bakhtiari1.JPG

انتشار این استوری باعث شد تا شایعه طلاق بهنوش بختیاری در شبکه های اجتماعی منتشر شود. پس از انتشار این شایعه بهنوش بختیاری در صفحه ی اینستاگرام خود این شایعه را تکذیب کرد و در استوری خود چنین نوشت:

بنده از همسرم جدا نشدم لطفا بر اساس یک شعر قضاوت نفرمایید ضمنا باردار هم نیستم عزیزان دل

واکنش بهنوش بختیاری به شایعه طلاقش

وی همچنین در پستی نوشت:

من عاشقانه به زندگی زناشویی با همسرم دارم ادامه میدم... مثل همه ادما باهم دعوا میكنیم و اشتی... ولی به قرآن قسم خوردیم كه تا اونجایی كه میتونیم كنار هم باشیم....وفادار بهم باشیم...خودش میدونه خوشگلتر از من برای ایشون زیاده ولی عاشق تر از من نسبت بهشون در دنیا وجود نداره

من معتقدم كسی كه چهره است اصلا نباید بگه به زندگی شخصی من ورود نكنید... چون قانون جهان همین است...اگر ما دوست نداریم كه كسی به حریم شخصیمون ورود نكنه اصلا نباید هنرپیشه میشدیم.... 

رابطه عاشقانه بهنوش بختیاری و همسرش

 

برچسب ها: طلاق، بازیگر سینما و تلویزیون، بهنوش بختیاری، بهنوش بختیاری اینستا تعداد بازديد: 347 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز