Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 04:03

19
مرداد
افسانه چهره‌آزاد: برخی شخصیت‌های واقعی جرات تغییر ندارند

افسانه چهره‌آزاد: برخی شخصیت‌های واقعی جرات تغییر ندارند

افسانه چهره‌آزاد درباره اینکه چطور نقش زنی را بازی کرده که عشقی یک طرفه را زندگی می‌کند، گفت: همانند این نقش افرادی بسیاری در جامعه وجود دارد که به نوعی به این مدل از زندگی عادت کرده و جرات تغییر ندارند.

تحریریه زندگی آنلاین : افسانه چهره‌آزاد درباره اینکه چطور نقش زنی را بازی کرده که عشقی یک طرفه را زندگی می‌کند، گفت: همانند این نقش افرادی بسیاری در جامعه وجود دارد که به نوعی به این مدل از زندگی عادت کرده و جرات تغییر ندارند. افسانه چهره‌آزاد یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است که گرچه در آثار مختلفی به ایفای نقش پرداخته، اما هیچگاه دچار حواشی مرسوم بازیگران نشده است. این بازیگر در تازه‌ترین فعالیت خود در نقش نسرین سریال «هم‌گناه» جلوی دوربین رفته و توانسته نظرهای بسیاری از مخاطبان را به سوی خود جلب کند. شخصیت «نسرین» با علم اینکه همسرش (فریبرز) زن دیگری را دوست دارد، سال‌ها است به زندگی با او مشغول بوده و به هیچ وجه در راستای تغییر شرایط خود نیز اقدامی نمی‌کند.

 

 

مردم با نقش نسرین ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند

افسانه چهره‌آزاد درباره ویژگی‌های نقش نسرین که به ایفای نقش آن در سریال «هم‌گناه» مشغول است، گفت: مردم با نقش نسرین ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند، چراکه این روزها در صفحه شخصی‌‌ام پیام‌های بسیاری دریافت می‌کنم مبنی بر اینکه شما در حال بازی نقش ما هستید.

اینکه مابه‌ازای این نقش را در جامعه داشته و داریم، برایم جالب بود، چراکه تا پیش از این با چنین کاراکتری برخورد نکرده بودم، اما بعد از پخش سریال، پیام‌هایی به من رسید که حکایت از واقعی بودن این کاراکتر داشت. وی ادامه داد: در ابتدا برای خودم نیز شخصا جالب بود که نسرین عشق یک طرفه‌ای را زندگی می‌کند.

 به واقع وضعیت خیلی سختی است که یک زن همیشه فکر کند، زن دیگری در زندگی و ذهن عشق و همسرش وجود دارد. باز آفرینی این موقعیت و دیدن عکس‌العمل‌ها به آن برایم به عنوان بازیگر جالب بود.

بسیاری از زندگی ها خود خواسته شکل نگرفته است

 

بیشتربخوانید:

گلایه از بی‌توجهی به وضعیت بازیگران پیشکسوت

 

وی در پاسخ به این پرسش که چه پارامترهایی در عشق سبب می‌شود تا یک زن با وجود اینکه می‌داند همسرش عاشق زن دیگری است، به زندگی با او ادامه دهد، گفت: این تصمیم به قسمتی از شخصیت نسرین مربوط می‌شود. نسرین مرتبا به این فکر می‌کند که بالاخره یک روز موفق می‌شود. همواره امیدوار است و با خود می‌گوید بالاخره یک روز می‌رسد که نگاه فریبرز عمیق‌تر شود. علاوه بر این به نوعی انگار نسرین به این مدل زندگی و رابطه عادت کرده است.

یعنی می‌گوید فریبرز عاشق بوده، ولی زن و بچه خود را گم کرده و اکنون در حال زندگی کردن است. ما در جامعه خود نیز بالاخره زندگی‌هایی داریم که خیلی از روی خواسته خودشان شکل نگرفته است. برای برخی یا پدر و مادر تصمیم گرفتند یا اینکه خودشان اشتباه کرده و پشیمان شدند. افرادی از این بخش هستند که با وجود این موضوعات به زندگی خود ادامه می‌دهند که به هر حال سختی‌های خودش را دارد.

این بازیگر در پاسخ به اینکه چرا جرات تغییر در شخصیت نسرین وجود ندارد، اظهار داشت: اولا چنین جراتی ندارد. دوما همانطور که گفتم حس امید که بالاخره یک روز همه چیز درست می‌شود، سبب شده تا او به سمت تغییر نرود. علاوه بر این بالاخره فریبرز را دوست دارد و در حال زندگی با اوست، البته بیشتر از این نیز نمی‌توانم توضیح دهم، چراکه داستان لو می‌رود.

 

به نظرم هیچ کاری غیر ممکن نیست

چهره‌آزاد در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره روند ورود بازیگران تازه به سینما اظهار داشت: یا من خیلی آدم مثبتی هستم یا خیلی رویایی فکر می‌کنم، اما به نظرم هیچ کاری غیر ممکن نیست و ۷۰ درصد هر موضوعی به تصمیم و هدف ما در زندگی مربوط می‌شود.

مطمئن باشید اگر سرنوشتی برای شما باشد، بالاخره یک روز همه چیز کاملا به سمت هدف شما چرخیده و موفق می‌شوید.

هر کدام از بازیگرها را که نام ببرید، بالاخره یک روز برایشان بازیگری رویایی بوده که برای آن هدفی داشته و بر مبنای آن تلاشی انجام داده‌اند.

شخصا فکر نمی‌کنم همین‌طوری کسی را جلوی دوربین بگذارند و بگویند به‌به چه بازیگر خوبی.

برچسب ها: بازیگر سینما و تلویزیون، سینمای ایران، افسانه چهره آزاد، سریال هم گناه تعداد بازديد: 326 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز