Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 14:12

26
اردیبهشت
ریحانه پارسا، امین حیایی و امیر جعفری به هنگ کنگ می روند!

ریحانه پارسا، امین حیایی و امیر جعفری به هنگ کنگ می روند!

بهمن گودرزی گفت: برای آغاز فیلمبرداری «قاتل بروس لی» منتظر مجوز ورود به شهر هنگ کنگ هستیم

بازیگران فیلم "قاتل بروس لی" 

بهمن گودرزی کارگردان سینما درباره آخرین‌ وضعیت تولید فیلم «قاتل بروس لی» گفت: از آنجایی که لوکیشن‌های فیلم در شهر هنگ کنگ است، منتظر مجوز‌های لازم جهت ورود به آن جا و شروع فیلمبرداری هستیم.

وی در خصوص زمان احتمالی حضورشان در هنگ کنگ بیان کرد: باتوجه به اینکه در حال حاضر این شهر در قرنطینه است، اجازه ورود نداریم اما صحبت از بازکردن مرز‌ها و راه افتادن پرواز‌ها برای اواخر خرداد است و فعلا هیچ چیز قطعی نیست.


بهمن گودرزی کارگردان قاتل بروسلی
بهمن گودرزی کارگردان قاتل بروسلی

این کارگردان درباره بازیگران فیلمش گفت: امیر جعفری، امین حیایی و ریحانه پارسا برای نقش آفرینی در این فیلم حضور دارند و دو بازیگر ایرانی دیگر و چند بازیگر هنگ کنگی نیز به جمع بازیگران اضافه خواهند شد.

وی افزود: تهیه کنندگی این فیلم کمدی را مرتضی شایسته برعهده دارد، آرش قادری و حمید خامنه نویسندگان فیلمنامه هستند و کل لوکیشن‌ها در هنگ کنگ خواهد بود. 

 
منبع: yjc.ir

برچسب ها: بازیگر سینما و تلویزیون، امین حیایی، ریحانه پارسا، بهمن گودرزی، امیرجعفری، فیلم قاتل بروسلی تعداد بازديد: 578 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز