Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 15:22

10
اردیبهشت
واکنش ژاله صامتی به حاشیه‌های سریال «زیرخاکی»

واکنش ژاله صامتی به حاشیه‌های سریال «زیرخاکی»

ژاله صامتی بازیگر سریال «زیرخاکی» درباره حضورش در سریال گفت: کار با بازیگران حرفه‌ای بسیار جذاب است. بازیگران در این سطح، کارشان را بلدند و کار برایم لذت بخش بود.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی سیما فیلم،  ژاله صامتی درباره هم بازی بودن با بازیگران حرفه‌ای سینما گفت: پیش‌تر با هادی حجازی‌فر همبازی نبودم، اما کار با وی برایم تجربه خوبی بود. با پژمان جمشیدی پیش‌تر تئاتر و فیلم کار کرده بودم؛ زوایای بازی وی را می‌شناختم و به همین دلیل به زبان مشترک در بازی رسیدیم.

بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون درباره قسمت‌های پخش شده سریال زیرخاکی بیان کرد: تاکنون سه قسمت از سریال پخش شده از کامنت‌هایی که دارم خدا را شکر مخاطب کار را پسندیده و با سریال ارتباط برقرار کرده است. به نظرم در ادامه هم سریال می‌تواند مخاطب را با خود همراه کند، زیرا کار بسیار جذاب و دوست داشتنی است

وی درباره نقش خود توضیح داد: من پریچهر را بازی کردم و برای ایفای آن تمام تلاش و توانم را به کار بردم تا ببینیم مخاطب چه قضاوتی درباره آن خواهد داشت.

صامتی درباره حواشی اخیری که برای سریال پیش آمد گفت: خدا را شکر سریال پخش شد. ما همه نگران بودیم. افراد از من جویا بودند که سریال چه سرنوشتی خواهد داشت و من جوابی نداشتم. از این که به خاطر خطا، صحبت و یا رفتار یک فرد تمام افراد مورد مواخذه قرار بگیرند و زحمات یک عده زیر سوال برود بسیار سخت و طاقت‌فرساست.

وی در پایان افزود: جدای این که چقدر رفتار یا کردار فرد غلط است و چقدر درست، اما در این موقعیت‌تر و خشک با هم می‌سوزند. حاصل ۲ سال تلاش افراد به خاطر یک رفتار سلیقه‌ای تحت تاثیر قرار می‌گیرد. خدا را شکر در این موضوع درایت شد و سریال پخش شد. از کامنت‌هایی که به من می‌رسد متوجه شدم مخاطب پیگیر پخش سریال بود. امیدوارم برای لحظاتی بیننده تلویزیون حالش خوب باشد.

برچسب ها: بازیگر سینما و تلویزیون، سریال های ماه رمضان، سریال ایرانی، ژاله صامتی، سریال زیر خاکی تعداد بازديد: 376 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز