Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 18:57

26
اسفند
سریال‌های نوروز ۹۹؛ از «پایتخت ۶» تا دوپینگ و کامیون

سریال‌های نوروز ۹۹؛ از «پایتخت ۶» تا دوپینگ و کامیون

رسانه ملی هرساله در نوروز برای مخاطبان خود سریال و برنامه‌های متنوعی تدارک می‌بیند و امسال نیز علاقمندان می‌توانند سریال‌های متفاوتی را شاهد باشند.

تحریریه زندگی آنلاین : رسانه ملی هرساله در نوروز برای مخاطبان خود سریال و برنامه‌های متنوعی تدارک می‌بیند و امسال نیز علاقمندان می‌توانند سریال‌های متفاوتی را شاهد باشند. هر ساله در عید نوروز از شبکه‌های تلویزیونی سریال‌ها و برنامه‌های مختلفی پخش می‌شود. امسال نیز سریال‌های جالب و متفاوتی چون پایتخت ۶، سریال کامیون و دوپینگ در حال ساخت هستند که علاقه مندان می‌توانند این سریال‌ها را در عید نوروز از شبکه‌های تلویزیونی تماشا کنند.

سریال پایتخت ۶

پایتخت یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین سریال‌های تلویزیونی ایران است که فصل اولش در نوروز سال 1390 از شبکه یک سیما پخش شد. از آن زمان تابحال درکل 5 فصل از این سریال به روی آنتن رفته است. سیروس مقدم به عنوان کارگردان و محسن تنابنده به عنوان نویسنده، از اصلی‌ترین عوامل ساخت سریال پایتخت هستند. «پایتخت» ویژگی‌های خاص و متفاوتی دارد که مخاطبان هر ساله منتظر ساخت این سریال هستند. فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ از شبکه یک سیما ساخته می‌شود.

 

«پایتخت» ویژگی‌های خاص و متفاوتی دارد که مخاطبان هر ساله منتظر ساخت این سریال هستند

 

محسن تنابنده بازیگر سینما و تلویزیون در تصویری ازدواج رحمت در سریال «پایتخت ۶» را منتشر کرد و از دیالوگ ماندگار این نقش غافل نشد و در زیر این پست نوشت: «ناپلونی ر بیارم؟»

 

 بهبود از شاخ آفریقا پیدا می‌شود

کارگردان «پایتخت» درباره ویژگی فصل جدید سریال و بازگشت مهران احمدی به سری ششم، گفت: اگر درباره شگفتی جدید بخواهم بگویم همان چیزی است که خبری شده است؛ یعنی بازگشت بهبود به قصه! ما بهبود را زنده کردیم و اتفاقاً از شاخ آفریقا پیدا می‌شود و به قصه برمیگردد. سیروس مقدم درباره حذف شخصیت «بابا پنجعلی» در «پایتخت» هم گفت: پنجعلی تمام خصوصیات و ویژگی‌هایی که داشت را در پنج فصل استفاده کردیم و چون آلزایمر داشت و تحلیل رفته بود دیگر کاری برای شخصیت نمی‌شد کرد اما ما کماکان در فصل شش هم برای او قصه‌پردازی را داریم. محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهرانفر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی بازیگران اصلی این سریال هستند. چندی قبل محسن تنابنده بازیگر سینما و تلویزیون در تصویری ازدواج رحمت در سریال «پایتخت ۶» را منتشر کرد و از دیالوگ ماندگار این نقش غافل نشد و در زیر این پست نوشت: «ناپلونی ر بیارم؟»

 

 منتظر یک آغاز هیجان‌انگیز باشید

سلمان خطی بازیگر نقش برادر نقی نیز در مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۶» با اشاره به فصل جدید سریال «پایتخت» و ماجراهای آن بیان کرد: من در این فصل ازدواج می‌کنم و از قسمت دوم همسرم هم در سریال دیده می‌شود.

 معتقدم فصل ششم سریال «پایتخت» که نوروز ۹۹ روی آنتن می‌رود با ماجراهای جذاب و هیجان‌انگیزی شروع می‌شود. خطی درباره متن‌های این فصل از سریال که آرش عباسی در همکاری با محسن تنابنده آن را می‌نویسد، گفت: حضور زنده‌یاد خشایار الوند در فصل‌های قبل بسیار کمک‌کننده بود و از نویسندگان مطرحی بود که نقش پررنگی در دیالوگ‌های این سریال داشت اما آرش عباسی و نویسندگان دیگر سریال هم تلاش می‌کنند که متن‌ها با همان قدرت و قوت پیش رود و مردم از این فصل از سریال هم لذت ببرند.

خطی که نقش برادر نقی معمولی را در این سریال بازی می‌کند درباره نبود علیرضا خمسه در نقش باباپنجعلی هم یادآور شد: باباپنجعلی در فصل تازه پایتخت فوت کرده است اما هنوز ماجراهایی دارد که در این سریال دیده می‌شود به طور مثال اعضای بدن او اهدا می‌شود و اتفاقات مختلفی را پیش می‌آورد.

 

 خوانندگی بهنام بانی در «پایتخت ۶»

وی ادامه داد: شروع سریال در فصل ششم بسیار هیجان‌انگیز است و حتی در قسمت دوم جشنی برپا می‌شود که خواننده‌اش بهنام بانی است و فکر می‌کنم برای مردم تماشای این سریال در نوروز ۹۹ بسیار لذتبخش خواهد بود. این بازیگر درباره دلایل جذابیت این سریال برای مردم اظهار کرد: دلیل این جذابیت ارتباطی است که سریال با مردم گرفته است و باعث شده شخصیت‌ها برای مخاطب قابل لمس باشند.

 وی درباره ظرفیت‌هایی که سریال «پایتخت» برای به تصویر کشیدن مسائل و نقاط ضعف و قوت خطه شمال کشور دارد، اظهار کرد: در فصل‌های قبلی برخی از این مسائل به زبان طنز در قصه به تصویر کشیده شد مثلاً ماجرای ویلاسازی و باغ‌ها و شالیزارهایی که به ویلا تبدیل شدند و یا بزرگراه «تهران – شمال» که قرار است باز شود. ساخت و ساز بی‌رویه و لزوم حراست از جنگل‌های شمال و حتی تیر خوردن بهبود از جمله محورهایی بود که به درستی در فصل‌های قبل به آنها پرداخته شد.

 

 سریال «کامیون»

سریال نوروزی شبکه دو نیز با نام «کامیون» در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تولید می‌شود و از ابتدا تا پایان فروردین ۹۸ پخش خواهد شد. «کامیون» را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است و ساخت آن به کارگردان فیلم سینمایی «تگزاس ۲» که در ردیف پر فروش‌ترین‌های اکران سال ۹۸ قرار دارد، سپرده شده است. مجموعه طنز «کامیون» درباره یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود.

مهدی هاشمی و نسرین مقانلو، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، علی عامل هاشمی، سپند امیرسلیمانی، بهنام شرفی، آرزو نبوت، سیاوش مفیدی، گیتی قاسمی، ماهان عبدی، مهسا طهماسبی، هادی مرتضی‌زاده و... در این سریال نقش آفرینی خواهند کرد. «کامیون» را ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌کنند.

 

سریال «دوپینگ»

نوروز هر سال شبکه سه سیما با تولید سریال‌های متفاوت و خاص مخاطبان خود را غافلگیر می‌کند. این شبکه، امسال نیز چند گزینه برای نوروز ۹۹ دارد، اما جدی‌ترین آن تولید سریال کمدی «دوپینگ» را به کارگردانی رضا مقصودی، تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی و نویسندگی رضا مقصودی و افرا جورابلو، برای پخش در نوروز ۹۹ در نظر گرفته است.

فیلم سینمایی «خجالت نکش» همکاری قبلی رضا مقصودی و سید امیر پروین حسینی در سینما بود. از جمله بازیگرانی که به این سریال پیوسته‌اند می‌توان به شبنم مقدمی، محمد بحرانی، نیما شعبان‌نژاد اشاره کرد. هر سه این بازیگر در سال جاری با سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی حضور داشتند.

 

برچسب ها: عید نوروز، سریال های نوروزی، پایتخت6، سریال های نوروز99، سریال دوپینگ، سریال کامیون تعداد بازديد: 595 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز