Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 12:18

6
بهمن
دوست ندارم نردبانی برای ترقی سایرین باشم

دوست ندارم نردبانی برای ترقی سایرین باشم

فریبا کوثری گفت: سالانه بیش از هشتاد اثر سینمایی ساخته می‌شود، اما ما شاهد حضور تعداد بسیار محدودی از بازیگران در این آثار هستیم، این انتقاد من صرفاًشخصی نیست و بسیاری از بازیگران خوب ما هم‌اکنون بیکار هستند، امیدوارم بازیگران پرکار سینما موفق باشند.

فریبا کوثری بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی قرارداد حضور در اثری سینمایی را امضا کرده‌ام و به زودی برای بازی در این فیلم جلوی دوربین می‌روم، این فیلم اثری اجتماعی با مضمون معمایی و پلیسی است که برای اکران آماده می‌شود.

وی درباره احتمال حضور خود در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اضافه کرد: امسال خوشبختانه یا متاسفانه در هیچ اثری حضور نداشتم و طبیعتاً در جشنواره فجر نیز غایب خواهم بود، دوستان سینمایی اینقدر پرکار و فعال هستند که دیگر بازی در سینما به امثال من نمی‌رسد.

دلتنگ جشنواره فیلم فجر نمی‌شوم

بازیگر سریال «مختارنامه» در همین راستا ادامه داد: به طور معمول چندان دلتنگ جشنواره فیلم فجر نمی‌شوم، اگر فیلم داشته باشم به کاخ جشنواره می‌روم، در غیر این صورت اگر فیلمی در این رویداد سینمایی نداشته باشم نه برای افتتاحیه، نه در طول برگزاری و نه در اختتامیه حضور نمی‌یابم، زیرا در کل هیاهو را دوست ندارم و ترجیح می‌دهم آثار را در آرامش طی طول سال ببینم.

 وی حاشیه‌سازی در سینما را ناراحت کننده خواند و ادامه داد: متاسفانه نمی‌دانم چرا در سینمای امروز هرچه پخته‌تر می‌شوید بیشتر در حاشیه قرار می‌گیرید، دوست ندارم این حرف را بزنم، زیرا صحبت‌های زیادی در این زمینه شده است، اما فکر می‌کنم صحبت دوستان در قبال باندبازی شدید در سینما کاملاً درست است.

بسیاری از بازیگران خوب ما هم‌اکنون بیکار هستند

بازیگر سریال «بازگشت» در همین رابطه تاکید کرد: سینما به دست تعداد محدودی از افراد افتاده که هر از چند گاهی راهی تئاتر شده و از آنجا به شبکه نمایش خانگی می‌روند، این‌ها گروه‌هایی هستند که اکثراً در تمامی آثار حضور داشته و به نوعی راهی برای ورود بقیه بازیگران نمی‌گذراند.

وی با اشاره به تولیدات سینما طی سال افزود: سالانه بیش از هشتاد اثر سینمایی ساخته می‌شود، اما ما شاهد حضور تعداد بسیار محدودی از بازیگران در این آثار هستیم، این انتقاد من صرفاً شخصی نیست و بسیاری از بازیگران خوب ما هم‌اکنون بیکار هستند، امیدوارم بازیگران پرکار سینما موفق باشند، اما بدانند که زمین گرد است و بالاخره روزی نوبت به ما هم می‌رسد.

 

چطور یک بازیگر در جشنواره فیلم فجر ۷ فیلم دارد

این بازیگر سینما و تلویزیون در همین راستا تصریح کرد: اینکه تمامی سینما را به نام خود کرده و اجازه حضور افراد را به آن ندهیم کار درستی نیست، من بسیاری از بازیگران را می‌شناسم که به دلیل بیکاری مشکلات شدید معیشتی دارند. نمی‌دانم چرا بازیگران میانسال ما کاملاً نادیده گرفته می‌شوند و تمام قصه‌های سینمایی برای جوانان است، به هیچ وجه دوست ندارم نردبانی برای ترقی دیگران باشم و تنها نقش‌هایی کوتاه و گذرا را در آثار بازی کنم.

بیشتر بخوانید:

من بازیگرم، سلبریتی نیستم!

 

برچسب ها: بازیگر زن، زندگی آنلاین، فریبا کوثری، فیلم و سریال تعداد بازديد: 396 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز