Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 15:41

13
دی
جایگزین مهناز افشار در «عاشقانه ۲» کیست؟

جایگزین مهناز افشار در «عاشقانه ۲» کیست؟

منوچهر هادی کارگردان سریال «دل» به برخی انتقاداتی که به این سریال می‌شود، پاسخ داد، و درباره جایگزین شدن مهناز افشار در «عاشقانه‌ ۲» هم صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، منوچهر هادی کارگردان سریال دل شب گذشته در برنامه «صحنه» درباره انتقاداتی که به ریتم کند سریال گرفته می‌شود با ارائه توضیحاتی گفت: « این سریال درباره روابط بین افراد است و یک سریال اکشن و حادثه ای نیست که ریتم تند داشته باشد و این به اقتضای قصه اتفاق می‌افتد. قصه دل درباره به هم خوردن یک عروسی است و پایه داستان همین است و خیلی طبیعی است که ما چهار قسمت به دنبال عروس سریال بپردازیم. »

وی در واکنش به نقد تجمل گرایی در این سریال نیز گفت: «من ترغیب به تجمل گرایی نکردم و زندگی خیلی لاکچری نشان ندادم من دو خانواده مرفه را نمایش دادم. چرا به این به نگاه نمی‌کنیم که خیلی‌ها با دیدن این فیلم حداقل رویای خودشان را می‌بینند و همین یک انگیزه برای آدم‌ها است که به لحاظ مالی و اقتصادی دلشان بخواهند پیشرفت کنند ، چرا مردم نباید حق داشته باشند که رویاهایشان را در قالب فیلم و سریال ببینند؟ »

این کارگردان در پاسخ به این سوال مردم که سن بازیگر رستا که ساره بیات عهده دار آن است با نقش هم‌خوانی ندارد با بیان خبر ازدواج بیات اعلام کرد: ما که نگفتیم ایشان ۲۰ سال سن دارد ضمن اینکه در زندگی واقعی باید بگویم نیز ایشان در حال حاضر در آستانه ازدواج است.

او در پایان با اشاره به مذاکره و حل اختلافاتش با پانته آ بهرام در آستانه تولید عاشقانه ۲ گفت: «قطعا مهناز افشار در سری جدید حضور نخواهد داشت و برای بازیگر نقش گیسو از مردم نظرخواهی خواهیم کرد. »

برنامه «صحنه» به تهیه کنندگی محمد بخشایش و اجرای آرش ظلی پور و سردبیری دنیا خمامی یک هفته در نیان از رادیو تهران پخش می‌شود.

برچسب ها: مهناز افشار، ساره بیات، شبکه نمایش خانگی، سریال ایرانی تعداد بازديد: 327 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز