Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 08:10

7
تیر
ازدواج دوم مهدی هاشمی با چاشنی غافلگیری گلاب و نورا!

ازدواج دوم مهدی هاشمی با چاشنی غافلگیری گلاب و نورا!

در یکی از اولین روزهای تیر ماه مهنوش صادقی در فیلمی 30 ثانیه‌ای ازدواج با مهدی هاشمی را علنی کرد. وی در فیلمی کوتاه از راز سر به مهر ازدواج با مهدی هاشمی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون پرده برداشت.

واکنش مخاطبان فضای مجازی به گلایه های مهدی هاشمی؛

 

در یکی از اولین روزهای تیر ماه مهنوش صادقی در فیلمی 30 ثانیه‌ای ازدواج با مهدی هاشمی را علنی کرد.

وی در فیلمی کوتاه از راز سر به مهر ازدواج با مهدی هاشمی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون پرده برداشت.

او معتقد بود وقت آن رسیده که همه بدانند. و این سرآغاز دانستن مردم و واکنش‌های بسیار آنها شد.

7 تیر 98 یک ویدئو 30 ثانیه‌ای منتشر شد و فضای مجازی را در کسری از ثانیه در نوردید.

در این ویدئو کوتاه مهنوش صادقی بازیگر نه چندان نام آشنای سینما و تلویزیون از رازی شخصی بین خودش و مهدی هاشمی پرده برداشت.

او گفت سال‌هاست به سوالی که گویا دغدغه دوستان و آشنایان بوده به تشخیص و صلاحدید خودش پاسخ نداده و آنطور که می‌گوید حالا زمان پاسخ دادن به این سوال جنجالی است.

«بله من همسر رسمی آقای مهدی هاشمی هستم».

رازی به این بزرگی، آن هم درباره یک چهره معروف و از آن مهمتر یک زوج و خانواده سینمایی مگر می‌شود، پس از افشا، مثل بمب نترکد.

سال‌ها عادت کرده بودیم «خانواده هاشمی» را در فرش قرمز جشنواره‌ها و مراسم فرهنگی مختلف با این ترکیب ببینیم: «مهدی هاشمی» دست در دست همسرش «گلاب آدینه» و دخترشان «نورا هاشمی» که نورا همیشه یه دستش روی شانه پدر بود و دست دیگرش دور گردن مادر. 

پاسخ گلاب آدینه و نورا هاشمی به کاربران فضای مجازی

بلافاصله پس از انفجار این بمب خبری، طبق معمول کاربران فضای مجازی به صفحات اجتماعی گلاب آدینه و نورا هاشمی برای کند و کاو این مسئله بغرنج هجوم بردند.

گلاب آدینه در پاسخی به یکی از این کاربران در اینستاگرام نوشت: «توجهی نکنید، ببینید و بخندید».

واکنش نورا هاشمی اما تندتر از مادرش بود؛ او در پاسخ گفت: «پدرم همین لحظه در منزل و کنار ما هستند و شناسنامه‌شان هم گواه دروغ بعضی افراد معلوم‌الحال است».

تا اینجا نقش مردم صرفا واکنش و کنجکاوی به فیلمی بود که مهنوش صابری درباره خبر ازدواج رسمی‌اش با مهدی هاشمی منتشر کرده بود.

تایید ازدواج مهدی هاشمی با مهنوش صابری

ماجرا اما کمی بعد پیچیده‌تر شد. مهدی هاشمی، خندان و با چهره‌ای مابین شوخی و جدی به حدس و گمان‌های نه تنها مردم که به تکذیب خانواده‌اش نیز پاسخ داد.

او در این فیلم گفت: سلام به دوستان فضای مجازی، ویدئویی پخش شده از خانم صادقی و ایشان یک حقیقتی را گفتند.

بعد عده‌ای تکذیب کردند (لازم به ذکر است که تا لحظه انتشار این فیلم توسط مهدی هاشمی تنها گلاب آدینه و نورا هاشمی سخنان مهنوش صابری را تکذیب کرده بودند).

هاشمی ادامه می‌دهد: آنهایی که تکذیب کردند، حق داشتند، چون اطلاع نداشتند.

این اتفاق چند وقت پیش افتاده و حقیقت دارد. من حرفم این است که اصلا مهم نیست. «چرا انقدر شلوغ‌اش کردید.» مهدی هاشمی در ادمه می‌گوید: فضای مجازی مهمتر از این حرف‌هاست.

جای جریان های سیاسی و حرف‌های اجتماعی، و مسائل و مشکلات مردم است. چرا در حد مسائل زرد فضای مجازی را پایین می‌آورید. این یک چیز خصوصی است.

از اینجا به بعد بود که واکنش‌ها آغاز شد.

عده‌ای در پاسخ گلایه مهدی هاشمی که می‌گوید چرا یک چیز خصوصی را بزرگ می‌کنید و به آن می‌پردازید، گفتند، که نخستین بار همسر دوم شما خانم مهنوش صادقی این موضوع را علنی کرد. وگرنه مردم از کجا می‌دانستند شما ازدواج مجدد کرده‌اید، در حالی که حتی به ادعای شما، خانواده‌تان هم از این موضوع مطلع نبودند.

بی تعارف اما مردم در این یک مورد خاص، یعنی ازدواج مجدد جناب مهدی هاشمی، هیچ نقشی نداشتند.

خودشان راز را برملا کردند، تکذیب کردند و در نهایت هم شفاف‌سازی به عمل آوردند!.

 

برچسب ها: مهنوش صادقی، ازدواج دوم مهدی هاشمی، ازدواج مهدی هاشمی، نورا هاشمی، ازدواج مهدی هاشمی با مهنوش صادقی تعداد بازديد: 186 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز