Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 03:06

14
شهریور
الهام چرخنده: بارها هم خودم و هم فرزندم کتک خوردیم

الهام چرخنده: بارها هم خودم و هم فرزندم کتک خوردیم

نمی‌خواهم در قطعه هنرمندان دفن شوم.الهام چرخنده گفت: سلبریتی‌ها عمق ندارند هر کس در مسیر اهل بیت(ع) و قهرمانان واقعی چون زینب کبری(س) و فاطمه زهرا(س) قرار گیرد زندگی و آخرت خود را بیمه کرده است.

مهر نوشت: الهام چرخنده گفت: سلبریتی‌ها عمق ندارند هر کس در مسیر اهل بیت(ع) و قهرمانان واقعی چون زینب کبری(س) و فاطمه زهرا(س) قرار گیرد زندگی و آخرت خود را بیمه کرده است.

الهام چرخنده در اجتماع بزرگ بانوان زینبی با عنوان همایش حجاب و عفاف که عصر چهارشنبه با حضور جمعی از خانواده‌ها در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امروز بسیار خدا را شاکرم که با لطف اهل بیت توانستم از مسیر گناه و خطا بازگردم و زندگی جدیدی را آغاز کنم.

وی بیان کرد: در سریال‌های مختلفی بازی کردم، سفرهای خارجی زیادی رفتم در معبد هندوها حاضر شدم و دنبال چیزهایی رفته بودم که هیچ ارزشی نداشت اما آنچه لذت و ارزش واقعی بود تنها در نزد امیرمؤمنان (ع) و اهل بیت (ع) بود که من دیر متوجه شدم.

الهام چرخنده تصریح کرد: در مالزی در معبد بودا بودم که یک نفر گفت شما مسلمانان که حضرت علی (ع) را دارید در معبد هندوها چه می‌کنی و گمشده ات اینجا نیست. این تلنگری بود و کلید تحول زده شد تا اندیشه کنم.

وی بیان کرد: امروز همه خانواده‌ها باید نگران و مراقب باشند و بدانند ماهواره‌ها به شدت در حال تغییر فرهنگ ایرانی و اسلامی و رواج بی بند و باری و سست کردن بنیان خانواده‌ها هستند و از زمانی که متحول شده‌ام اجازه نداده‌ام فرزندانم بیننده ماهواره باشند و آسیب ببیند.

این بازیگر سابق سینما، تئاتر و تلویزیون یادآور شد: متأسفانه خرید سریال‌های ترکیه‌ای که با فرهنگ ما مغایر است و روابط نامشروع و خیانت را تبلیغ می‌کند در شبکه‌ها ادامه دارد و بی توجهی به مخاطرات آن به بنیان خانواده‌ها آسیب جدی می‌رساند.

یک سلام ساده و یک پارچه ساده مرا متحول کرد

وی با بیان داستان تحول خود اظهار داشت: به خون ثارالله (ع) من از طرف کسی نیامده‌ام و نان خور کسی جز اهل بیت (ع) نیستم و اگر بتوانم به تقویت باورهای دینی کمک کنم افتخار خواهم کرد و پس از تحول و تغییر پوشش و دیدگاهم بیش از ۷ سال است بایکوت سینما هستم.

چرخنده یادآور شد: شبکه‌های معاند میلیاردها دلار هزینه کرده‌اند تا عروسک من را بسازند و در شبکه نیم مرا مسخره کنند چون نام ولایت و ولی خود را به زبان آوردم و به آن افتخار می‌کنم.

وی گفت: همه چیز در کربلاست، شهامت، شجاعت، غیرت، مردانگی، گذشت و صبر و پایمردی همه در کربلاست و حماسه کربلا یک درس زندگی است.

چرخنده اضافه کرد: من که کسی نیستم اما چون حجاب را تبلیغ می‌کنم در فضای مجازی علیه من در حال دسیسه و نابودی اعتقادات هستند لذا همه باید مراقب باشیم و بدانیم دشمنان با اصالت‌های دینی جنگ دارند.

وی به برخی مشکلات ناشی از تحول درونی و تغییر پوشش خود اشاره کرد و گفت: بارها هم خودم و هم فرزندم کتک خوردیم و می دانم حفظ این حجاب و حسینی بودن سخت است ولی من راهم را انتخاب کرده‌ام چون از یک «پاپتی پرگناه» برگشته‌ام و از حضرت زینب (س) و حسین (ع) کمک گرفته‌ام و فکر می‌کنم در برابر سختی‌های حضرت زینب (س) که ایشان را در خار مغیلان کشیدند من کسی نیستم و این سختی‌ها چیزی نیست و همه می‌توانیم زینب زمان خود باشیم.

این بازیگر سابق سینما، تئاتر و تلویزیون اضافه کرد: امروز شبکه‌های معاند با یک جوجه اردک زشت با به راه انداختن کمپین می‌خواهند پوشش اسلامی و حجاب و عفاف زن مسلمان را خدشه دار کنند و دنبال تخریب باورها هستند اما با وجود زنان محجبه، ما باید عفاف و حجاب را تبلیغ کنیم و نگذاریم بین ما تفرقه ایجاد کنند.

وی گفت: به دلیل این تحول من را در جشنواره فیلم فجر راه ندادند و این فشارها را تحمل می‌کنم و ناراحت نیستم.

چرخنده اضافه کرد: شاید اول ترک گناه برایم سخت بود اما اتفاقات زیادی افتاد و معنای یک نفر در برابر همه را فهمیدم، هرچند ۷ سال کار نکردم اما ممنونم که دوران گذر را با همه فشارها سپری کردم.

کمک به چادری شدن ۸ هزار نفر

وی در ادامه گفت: به دیدار رهبری رفتم و قرآنی هدیه گرفتم که مطالعه آن تحول دیگری در من ایجاد کرد و تاکنون بیش از ۳۷۸ سخنرانی کرده‌ام و توانسته‌ام در چادری شدن ۸ هزار نفر نقش داشته باشم و امروز با صدای بلند می گویم کشور صاحب دارد و باید تربت شناس باشید تا از لطف الهی برخوردار شوید.

الهام چرخنده تصریح کرد: امروز زنان ایران می‌توانند الگوی جهانی باشند و پرچم زینب (س) را بالا ببرند چون در خون همه ما شیعیان عشق حسین و زینب و اهل بیت جریان دارد.

وی گفت: ایام محرم یعنی بیعت دوباره با سالار شهیدان و هر کس دنبال زیبایی واقعی است باید سراغ اهل بیت (ع) برود زیرا دنیا مجاز است و باید قبل از مرگ در خود بمیریم تا سعادتمند شویم.

خط کشی را کنار بگذاریم

بازیگر سابق سینما و تلویزیون اظهار داشت: مراقب باشید تا به لشکر حسین (ع) لبیک بگویید و مبادا وارد لشکر یزیدیان زمانه شوید، علی را بشناسیم، دین اسلام را مطالعه کنیم و بدانیم اگر دختران را درست هدایت نکنیم خودفروختگان لانه کرده در شبکه‌های معاند، این دختران را جذب مرام خود خواهند کرد.

وی بیان کرد: خط کشی را کنار بگذاریم، بین دختر چادری و غیر چادری خط کشی نکنیم بلکه روشنگری کنیم و نگذاریم بین ما فاصله بیفتد همه ما می‌توانیم همین لحظه با اهل بیت بیعت کنیم و در مسیر حضرت زینب گام برداریم.

الهام چرخنده اظهار داشت: دیگر نمی‌خواهم در قطعه هنرمندان دفن شوم، من باید درس عبرت برای دختران جوان کشورم باشم و راه رفته به سوی دنیای غرب را که به سمت تباهی است به دختران سرزمینم نشان دهم و از عواقبش بگویم تا شاید نفر دومی وارد آن نشود و امروز هر ضربه‌ای که دشمن وارد می‌کند من در مسیرم مصمم‌تر می‌شوم.

وی خطاب به بانوان حاضر در این نشست گفت: اقتدار و عفاف بانوی ایرانی را حفظ کنید، با همه افراد خیمه گاه بیعت کنید و پنجره حرمت‌های زندگی خود را به روی بیگانگان ببندید و نگذارید بیگانگان و دشمنان غریبه وارد خانه‌های شما شوند و بدانید حرکت در مسیر اهل بیت (ع) شیرین است.

سلبریتی ها توخالی هستند / اهل بیت را دریابید

وی اضافه کرد: ما مسلمانان و شیعیان بزرگانی چون حضرت خدیجه و زینب و فاطمه (س) را به عنوان قهرمانان واقعی داریم و نباید اسیر سلبریتی ها که هیچ عمقی ندارند و توخالی هستند شویم، اگر چشمانمان به حقیقت سالار شهیدان روشن شود سعادتمند می‌شویم و زندگی همه ما بیمه می‌شود و ماه محرم فرصت خوبی برای پاکسازی روح و روان است.

 

برچسب ها: حجاب، عفاف، بازیگر سینما و تلویزیون، الهام چرخنده تعداد بازديد: 443 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز