Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 15:15

4
مرداد
گلزار در «عاشقانه۲»/ امضای قرارداد به سبک فوتبالیست‌ها

گلزار در «عاشقانه۲»/ امضای قرارداد به سبک فوتبالیست‌ها

با انتشار عکس قرارداد سریال شبکه نمایش خانگی «عاشقانه ۲» توسط محمدرضا گلزار در اینستاگرام، ابهامات مربوط به سرنوشت ساخت این سریال برطرف شد. محمدرضا گلزار در «عاشقانه۲» حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از پایان فصل اول «عاشقانه» اخبار زیادی درباره ساخت فصل دوم این سریال به کارگردانی منوچهر هادی وتهیه‌کنندگی هومن کبیری شنیده می‌شد که واکنشی از سوی عوامل و سازندگان این سریال به همراه نداشت، با این حال شنیده‌ها حاکی از آن بود که تصمیم عوامل برای ساخت فصل دوم قطعی شده و تنها حضور رضا گلزار بازیگر اصلی فصل اول، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. چندی پیش این بازیگر در استوری اینستاگرام خود تصویری از فیلمنامه «عاشقانه ۲» را به اشتراک گذاشت که به نظر می‌رسید حکایت از قطعی شدن حضورش در این سریال و در نتیجه قطعی شدن ساخت فصل دوم این سریال دارد. 

چندساعت پیش اما رضا گلزار با انتشار تصویری از لحظه ثبت قراردادش با هومن کبیری برای بازی در «عاشقانه۲» از جدی‌تر شدن ساخت فصل دوم این سریال خبر داد. عکسی که در آن گلزار به سبک فوتبالیست‌ها در حال امضای قراردادش است.

فصل اول «عاشقانه» یکی از سریال‌های پرحاشیه شبکه نمایش خانگی بود که در میانه راه کارگردان آن تغییر کرد اما در نهایت توانست به ایستگاه پایانی برسد و حالا با تهیه‌کننده‌ای که در نیمه راه فصل اول تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده گرفته است برای ساخت فصل دوم پیش می‌روند. 

برچسب ها: اینستاگرام، بازیگر سینما و تلویزیون، محمدرضا گلزار، زندگی آنلاین، سریال، عاشقانه2، هومن کبیری تعداد بازديد: 504 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز