Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 01:57

2
خرداد
واکنش پرویز پرستویی به برخورد بیرانوند با مامور نیروی انتظامی+عکس

واکنش پرویز پرستویی به برخورد بیرانوند با مامور نیروی انتظامی+عکس

پرویز پرستویی به علیرضا بیرانوند توصیه کرد که از مامور نیروی انتظامی بابت برخوردی که با او داشته است، عذرخواهی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرویز پرستویی با انتشار ویدئوی برخورد علیرضا بیرانوند با مامور نیروی انتظامی در اینستاگرام، نوشت: «جسارت بنده رو ببخشید.

میدونم‌ باز افرادی،کامنت خواهند گذاشت که چرا شما در مورد هر موضوعی پست میگذاری، باز بیکاری بسرت زده وسرک تو هر موردی میکشی، الان هم این پست و گذاشتی؟
عزیزان اصلا اینطور نیست، بنده نه فضولم و نه دوست دارم به زندگی شخصی و خصوصی کسی سرک بکشم.

ولی همیشه حرف‌های آدم‌ها رو بخصوص آدم‌های مطرح و معروف و کسانی که ویترین هستند و میشنوم،بهش فکر میکنم. روزی که آقای بیرانوند در برنامه خندوانه و در جاهای دیگه مصاحبه میکرد و از گذشته خود و مسیری را که طی کرده تا تبدیل به یک دروازه بان مطرح بشود رو شنیدم و دیدم، اورا تحسین کردم.

وقتی با صراحت تمام عنوان کرد که در کارواش کارگری میکرد و شب‌ها هم آنجا میخوابید رو خوب یادمه که چقدر برام دوست داشتنی بود و قابل احترام، نهایتا به یک دورازه‌بان مطرح تبدیل شد و جایگاه ویژه‌ای در دل مردم ورزش دوست پیدا کرد و وقتی در جام جهانی پنالتی رونالدو رو گرفت، چه جایگاهی در عالم ورزش و طرفدارانش پیدا کرد!
بماند که از تیم های داخلی و از فوتبالیست های وطنی گل خورد، هیچ اشکالی هم نداره، فوتباله و توپ هم گرد.

آقای بیرانوند عزیز همه این اتفاقات زودگذر دلیل نمیشه شما یک مامور نیروی انتظامی که در زمین های بازی تلاش میکنه که امنیت شما حفظ بشه رو بهش توهین کنید و چنین او را از سر راهتان کنار بزنید.

جسارت حقیر رو ببخشید،کاری به تصمیم کمیته انتظامی و غیره ندارم ولی بنظرم از آن مامور انتظامی دلجویی کنید چون‌ در این دنیای مجازی عریان، امکان داره خانواده اون مامور نیروی انتظامی این فیلم رو دیده باشند یا ببینند و این برای شما و طرفدارانتان خوب نیست.

اخلاق ورزشی و هنری و کلا اخلاق در جامعه همیشه حرف اول رو میزنه، رنجوندن آدم ها هیچوقت زیبا نبوده و نخواهد بود. باز هم جسارت بنده رو ببخشید.»

 

برچسب ها: شبکه های اجتماعی، بازیگر سینما و تلویزیون، پرویز پرستویی، چهره ها در اینستاگرام، علیرضا بیرانوند تعداد بازديد: 406 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز