Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 09:13

27
اسفند
بهاران بنی احمدی؛ ایفای نقش یک مأمور انتظامی

بهاران بنی احمدی؛ ایفای نقش یک مأمور انتظامی

بهاران بنی‌احمدی هرچند بازیگری را از حدود ده سال قبل و فیلم به لحاظ ساختاری متفاوت شهرام مکری با نام "اشکان انگشتر متبرک و چند داستان دیگر" آغاز کرد اما این ایفای نقش در "قاعده تصادف" بهنام بهزادی بود که باعث دیده شدن وی شد.

تحریریه ماهنامه دنیای زنان

 

بهاران بنی‌احمدی هرچند بازیگری را از حدود ده سال قبل و فیلم به  لحاظ ساختاری متفاوت شهرام مکری با نام "اشکان انگشتر متبرک و چند داستان دیگر" آغاز کرد اما این ایفای نقش در "قاعده تصادف" بهنام بهزادی بود که باعث دیده شدن وی شد.

بعد از "قاعده تصادف" فعالیت بازیگری بنی احمدی بیشتر شد و امسال وی علاوه بر آن که یک فیلم نه چندان جذاب به نام "آزادی مشروط" را روی پرده داشت در فیلمی ‌با نام "آخرین بار کی سحر را دیدی؟" هم ایفای نقش کرد.

بنی‌احمدی در این فیلم نقش یک افسر پلیس را بازی کرد و البته سعی زیادی کرد که وجهی منطقی از رفتارهایی که در بیرون مأموران انتظامی‌از خود ارائه می‌دهند در بازیش وجود داشته باشد.

 

برچسب ها: بازیگر ایرانی، بازیگر زن ایران، بهاران بنی احمدی، بازیگر بهاران بنی احمدی، فیلم های بهاران بنی احمدی، آزادی مشروط، قاعده تصادف تعداد بازديد: 5349 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز