Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 11:23

24
اسفند
سفر به برلین باران کوثری بعد از تصادف

سفر به برلین باران کوثری بعد از تصادف

باران کوثری که به واسطه مادرش رخشان بنی‌اعتماد و پدرش جهانگیر کوثری که اولی کارگردان است و دومی‌تهیه کننده، وارد سینما شد و البته توانست خیلی زود به عنوان یک بازیگر توانا خود را نشان دهد

تحریریه ماهنامه دنیای زنان

 

 

باران کوثری که به واسطه مادرش رخشان بنی‌اعتماد و پدرش جهانگیر کوثری که اولی کارگردان است و دومی‌تهیه کننده، وارد سینما شد و البته توانست خیلی زود به عنوان یک بازیگر توانا خود را نشان دهد اخیرا برای حضور در جشنواره برلین به آلمان سفر کرده بود.

کوثری به عنوان یکی از بازیگران تازه‌ترین فیلمش "لانتوری" رضا درمیشیان به جشنواره برلین سفر کرده بود و اقبال مخاطبان این جشنواره الف جهانی هم به این فیلم وهم به بازی دوپهلوی باران کوثری در آن قابل توجه بود.

باران کوثری امسال یک فیلم دیگر با عنوان "هفت ماهگی" را هم داشت که گفته می‌شد در بخشهایی از آن به دلیل بروز تصادف مجبور شده با گریم جلوی دوربین ظاهر شود.

 

برچسب ها: باران کوثری، بیوگرافی باران کوثری، خبرهای باران کوثری، فیلم های باران کوثری، جهانگیر کوثری، رخشان بنی اعتماد، هفت ماهگی تعداد بازديد: 2223 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز