Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 16:26

17
فروردین
ویفر بادام زمینی

ویفر بادام زمینی

قالب را به اندازۀ 20×30 سانتیمتر با فویل بپوشانید به گونه ایکه فویل از دو طرف قالب بلندتر باشد.آن گاه روی فویل را با روغن چرب کنید.سپس شکلات را خرد کنید و همراه با کره در ظرف مناسبی بریزید و به روش بن ماری آب کنید.

تحریریه زندگی آنلاین – گروه آشپزی :

 

مواد لازم

شکلات تلخ................. 185 گرم

کره............. 20 گرم

نان میکادو............... 2 عدد

شیر عسلی..............180 میلی لیتر

کرۀ بادام زمینی............... 3 قاشق سوپخوری

عسل...............2 قاشق سوپخوری

بیشتربخوانید:

طرز تهیه شیرینی گردویی خانگی

 

 

 

طرز تهیه

قالب را به اندازۀ 20×30 سانتیمتر با فویل بپوشانید به گونه ایکه فویل از دو طرف قالب بلندتر باشد.آن گاه روی فویل را با روغن چرب کنید.سپس شکلات را خرد کنید و همراه با کره در ظرف مناسبی بریزید و به روش بن ماری آب کنید.حالا نیمی از این شکلات را در قالب بریزید و رویش را با یک ورق نان میکادو بپوشانید.اکنون شیر عسلی،کرۀ بادام زمینی و عسل را در ظرف مناسبی بریزید و روی  حرارت قرار دهید تا بجوشد و کاراملی رنگ شود.سپس آن را روی نان میکادو بریزید و یک ورق دیگر نان میکادو را رویش بگذارید.اینک باقیماندۀ شکلات آبکرده را روی نان میکادو بریزید و در یخچال بگذارید تا آمادۀ برش شود.آن گاه شیرینی را به اندازۀ 3×5 سانتیمتر برش دهید و در صورت دلخواه با گیپورخوراکی بیارائید.

بیشتربخوانید:

طرز تهیه بیسکوییت میکادو (ویفر) در منزل

برچسب ها: عسل، شیرینی، کره بادام زمینی، آموزش شیرینی پزی، کارامل، شکلات تلخ، بیسکوییت، شیرعسل، نان میکادو تعداد بازديد: 94 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز