Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 22:05

17
شهریور
چیزکیک آلبالو (به سبک نیویورکی)

چیزکیک آلبالو (به سبک نیویورکی)

ابتدا بیسکوییت‌ها را در غذاساز پودر کنید، سپس با کره آب‌شده مخلوط نمایید و کف قالب کمربندی چرب‌شده ریخته و با پشت قاشق فشرده کنید و در یخچال قرار دهید. در کاسه‌ای آب کمپوت و ژلاتین را مخلوط کرده و روی بخار آب‌جوش قرار دهید تا ژلاتین حل شود.

مواد لازم

بیسکوییت ساده..................... 200 گرم

کره............... 125 گرم

آب کمپوت آلبالو................ 1 پیمانه

ژلاتین............... 1 قاشق سوپ‌خوری

خامه قنادی.............. 250 گرم

پنیر خامه‌ای................. 380 گرم

پودر شکر................ 70 گرم

ژله توت‌فرنگی............... یک بسته

بستنی وانیلی............... 1 پیمانه

ژله آلوئه‌ورا ................یک بسته

 بیشتربخوانید:

طرز تهیه چیزکیک نیویورکی با پنیر خامه‌ای

 

روش‌تهیه

ابتدا بیسکوییت‌ها را در غذاساز پودر کنید، سپس با کره آب‌شده مخلوط نمایید و کف قالب کمربندی چرب‌شده ریخته و با پشت قاشق فشرده کنید و در یخچال قرار دهید. در کاسه‌ای آب کمپوت و ژلاتین را مخلوط کرده و روی بخار آب‌جوش قرار دهید تا ژلاتین حل شود. خامه را فرم دهید. در ظرفی دیگر پنیر و پودر شکر را بزنید و خامه فرم‌گرفته را افزوده و دوباره بزنید، سپس ژلاتین را کم‌کم اضافه کنید. مایع را روی بیسکوییت‌ها ریخته و به مدت 3 ساعت در یخچال قرار دهید. ژله توت‌فرنگی را با نصف پیمانه آب‌جوش حل کرده و سپس یک پیمانه بستنی وانیلی اضافه کنید و کف یک سینی ریخته و یک ساعت در یخچال قرار دهید و بعد با کاتر دلخواه برش زده و روی چیزکیک بچینید. ژله آلوئه‌ورا را طبق دستور روی بسته آن آماده کنید، وقتی خنک شد روی چیزکیک ریخته و یک ساعت دیگر در یخچال قرار دهید تا ببندد. در پایان از قالب جدا کرده و در ظرف سرو قرار دهید.

منبع : شور و شیرین

برچسب ها: چیز کیک، طرز تهیه، چیزکیک یخچالی تعداد بازديد: 249 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز