Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 08:53

29
اردیبهشت
اسنیکرز قالبی

اسنیکرز قالبی

بادام زمینی‌ها را در سینی شیرینی‌پزی بریزید و 10-12 دقیقه در فر گرم کرده با دمای 160 درجة سانتیگراد برشته کنید. آن‌گاه بادام زمینی‌ها را در پارچة تمیزی بریزید و بین دستانتان مالش دهید تا پوست آن جدا شود. آن‌گاه شکلات را همراه با روغن مایع

آشپزباشی - آرزو مقدم :

 

مواد لازم

بادام زمینی خام و بی‌نمک .................۱۵۰ گرم

کارامل یا کرم فیل............ ۱۰۰ گرم

شکلات تلخ یا شیری.................. ۲۵۰ گرم

روغن مایع.............. یک قاشق سوپخوری

بیسکوییت کامل گندم................... ۵ عدد

 

آرزو مقدم

بادام زمینی‌ها را در سینی شیرینی‌پزی بریزید و 10-12 دقیقه در فر گرم کرده با دمای 160 درجة سانتیگراد برشته کنید. آن‌گاه بادام زمینی‌ها را در پارچة تمیزی بریزید و بین دستانتان مالش دهید تا پوست آن جدا شود. آن‌گاه شکلات را همراه با روغن مایع در ظرف مناسبی بریزید و به روش بن‌ماری آب کنید. سپس شکلات را در قالب مخصوص شکلات بریزید به گونه‌ای که قالب از شکلات پر شود و بعد قالب را برگردانید تا شکلات اضافی از قالب جدا شود و پوستة شکلات به دست آید. حالا قالب را ۵ دقیقه در فریزر قرار دهید و بعد بادام زمینی‌ها را در قالب بریزید و رویشان را با کارامل یا کرم فیل بپوشانید. اکنون بیسکوییت را به اندازة قالب خرد کنید و روی کارامل قرار دهید. سپس بیسکویت را با شکلات بپوشانید و قالب را 20 دقیقة دیگر در فریزر قرار دهید تا شکلات آمادة مصرف شود. اینک شکلات را از قالب جدا کنید و برای پذیرائی در ظرف مناسبی بچینید.

 

خواص  بادام زمینی

یکی از خواص بادام زمینی داشتن ترکیبات آنتی‌اکسیدان و بیواکتیو (زیست‌فعال) است. درواقع، بادام زمینی را می‌توان در گروه میوه‌های غنی از آنتی‌اکسیدان قرارداد.

منبع : شور و شیرین

برچسب ها: شیرینی، قالب سیلیکونی تعداد بازديد: 225 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز