Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 12:14

1
فروردین
یافارینگ

یافارینگ

فر را با دمای 180 درجة سانتیگراد گرم کنید و سینی شیرینی‌پزی را با کاغذ روغنی بپوشانید. آن‌گاه کره و شکر را با همزن برقی بزنید تا صاف و یکدست شود و بعد تخم‌مرغ را بیفزائید و مخلوط کنید تا مواد سبک و کمرنگ شوند.

تحریریه زندگی آنلاین - مریم امیری :

مواد لازم برای حدود 25-30عدد

 کره     180 گرم
شکر     100 گرم
تخم‌مرغ همزده     1 عدد
پوست پرتقال رنده کرده           1 قاشق چایخوری
شکلات رنده کرده     50 گرم
آرد     275 گرم
بیکینگ‌پودر     2 قاشق چایخوری
شکلات آبکرده     100 گرم

 

روش تهیه

 فر را با دمای 180 درجة سانتیگراد گرم کنید و سینی شیرینی‌پزی را با کاغذ روغنی بپوشانید. آن‌گاه کره و شکر را با همزن برقی بزنید تا صاف و یکدست شود و بعد تخم‌مرغ را بیفزائید و مخلوط کنید تا مواد سبک و کمرنگ شوند. سپس پوست پرتقال و شکلات را افزوده و مخلوط کنید. حالا مخلوط الک کردة آرد و بیکینگ‌پودر را درون این مایه بریزید و به کمک پالت، آرد را با مواد مخلوط نمائید تا به شکل خمیر در آید. اکنون هر بار به اندازة یک قاشق سوپخوری از خمیر فراهم کرده بردارید و آن را به طول تقریبی 20 سانتیمتر رول کنید و بعد آن را از وسط تا کنید، به هم بتابانید و به صورت حلقه درآورید. اینک حلقه‌های فراهم کرده را در سینی شیرینی‌پزی بچینید و شیرینی‌ها را به مدت تقریبی 15 دقیقه در فر بپزید. همینکه شیرینی‌ها خنک شدند، پشت شیرینی‌ها را در شکلات آبکرده بزنید و روی فویل بگذارید تا شکلات ببندد. حالا شیرینی‌ها را برای پذیرائی در ظرف زیبا و مناسبی بچینید.

 

بیشتر بخوانید:

طرز تهیه شیرینی میکادو بدن فر با ماندگاری بالا

کیک کاکائویی با روکش مخملی + طرز تهیه

طرز تهیه‌ی حلوای خرما مجلسی؛ با شیر و بدون شیر

برچسب ها: دسر، شیرینی پزی، زندگی آنلاین، یافارینگ، طرز تهیه یافارینگ تعداد بازديد: 725 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز