Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 02:50

11
خرداد
بيسكويت با چای ارل گری

بيسكويت با چای ارل گری

آرد، چای آسیاب كرده و نمك را با هم مخلوط كنید و كنار بگذارید. آن‌گاه كره، پودر شكر و پوست پرتقال را در كاسه مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود.

مهديس رحيميان

 

مواد لازم بيسكويت با چای ارل گری

برای 40-50 عدد

آرد 300 گرم

چای خشك آسیاب كرده           2 قاشق چایخوری

نمك یك دوم قاشق چایخوری

كره 250 گرم

پودر شكر 80 گرم

پوست پرتقال رنده كرده       1 قاشق سوپخوری

 

روش تهیه بيسكويت با چای ارل گری

آرد، چای آسیاب كرده و نمك را با هم مخلوط كنید و كنار بگذارید. آن‌گاه كره، پودر شكر و پوست پرتقال را در كاسه مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود (در حدود 3 دقیقه). سپس سرعت همزن برقی را كم كنید و به تدریج مواد خشك را بیفزائید تا خمیر مناسبی به دست آید. حالا خمیر فراهم كرده را به دو قسمت مساوی تقسیم نمائید و هر قسمت را رول كنید و در كاغذ روغنی بپیچید. اكنون خمیر را به مدت تقریبی 1 ساعت در فریزر بگذارید تا سفت شود و بتوانید آن را برش دهید. اینك خمیر سرد شده را به عرض تقریبی 5 میلیمتر برش دهید و با فاصله، در سینی شیرینی پزی دارای كاغذ روغنی بچینید. آن‌گاه شیرینی را به مدت تقریبی 13-15 دقیقه، در فر گرم كرده با دمای 180 درجه سانتیگراد بپزید. سپس شیرینی را روی پنجره سیمی خنك كنید و در ظرف دردار نگه دارید.

 

یادآوری: اِرل گِری (earl gray) نوعی چای سیاه معطر است كه در سوپر ماركت‌ها به فروش می‌رسد.

 

برچسب ها: بیسکویت، بيسكويت با چای ارل گری، روش تهیه بيسكويت با چای ارل گری، روش تهیه بیسکویت، بیسکویت چای تعداد بازديد: 1775 تعداد نظرات: 0

حتما این بیسکویت خوشمزه را تهیه کنید و نظرتان را هم برای ما ارسال نمایید.

فیلم روز
تصویر روز