Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 02:32

16
مرداد
بیسكویت آناناس

بیسكویت آناناس

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم كنید و سینی شیرینی‌پزی را با كاغذ روغنی بپوشانید. كره و شكر را در ظرف مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود.

افسانه اسفندیاری

 

 

مواد لازم برای حدود 25 عدد

كره                     150 گرم

شكر ‌ریز              200 گرم

تخم‌مرغ              2 عدد درشت

آناناس خرد كرده  200 گرم

آرد                    360 گرم

بیكینگ‌پودر        یك‌دوم قاشق چایخوری

نمك                یك‌هشتم قاشق چایخوری

مخلوط شكر و دارچین  100 گرم

روش تهیه بیسكویت آناناس

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم كنید و سینی شیرینی‌پزی را با كاغذ روغنی بپوشانید. كره و شكر را در ظرف مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود. آن‌گاه تخم‌مرغ‌ها را یكی‌یكی بیفزائید و مخلوط كنید. حالا آناناس را بیفزائید و مخلوط آرد، بیكینگ‌پودر و نمك را نیز درون این مایه بریزید.

اكنون هر بار به اندازه یك قاشق سوپخوری از خمیر فراهم كرده بردارید و به شكل توپ درآورید و با فاصله در سینی بچینید. سپس رویشان از مخلوط دارچین و شكر بپاشید و به مدت تقریبی 15-20 دقیقه، در فر بپزید. اینك شیرینی‌ها را روی پنجره سیمی خنك كنید و برای پذیرائی در ظرف زیبائی بچینید.

 

برچسب ها: بیسکویت، روش تهیه بیسکویت، مواد لازم بیسکویت، آموزش بیسکویت، آشپزی با بیسکویت، بیسکویت آناناس، بیسکویت و آناناس تعداد بازديد: 674 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز