Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 16:11

19
مرداد
شیرینی مارشمالو

شیرینی مارشمالو

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم كنید و سینی شیرینی‌پزی را چرب نمائید، كره، وانیل و پودر شكر را در كاسه مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود.

مریم امیری

 

 

مواد لازم برای 20- 25 عدد

كره                               ‌ 60 گرم

اسانس وانیل                  یك‌دوم قاشق چایخوری

پودر شكر                        100 گرم

تخم‌مرغ                          1 عدد

آرد                                 200 گرم

پودر نارگیل برشته‌كرده     45 گرم

مارمالاد توت‌فرنگی          100 گرم

مواد لازم برای تهیه مارشمالو

آب                                125 میلی‌لیتر (یك‌دوم پیمانه)

شكر                              110 گرم

پودر ژلاتین                      3 قاشق چایخوری

وانیلین                          یك‌چهارم قاشق چایخوری

روش تهیه شیرینی مارشمالو

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم كنید و سینی شیرینی‌پزی را چرب نمائید، كره، وانیل و پودر شكر را در كاسه مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود. آن‌گاه تخم‌مرغ را بیفزائید و مخلوط كنید. حالا آرد را كم‌كم اضافه كنید و با قاشق هم بزنید تا مایه‌، خمیر شود.

خمیر را اندكی ورز دهید و روی سطح آرد پاشیده، به ضخامت نیم سانتیمتر باز كنید. خمیر را با برشگر به قطر 4 سانتیمتر قالب بزنید و با فاصله در سینی بچینید. اكنون سینی را در فر بگذارید و شیرینی را به مدت تقریبی 12- 15 دقیقه، بپزید.

در این میان مارشمالو را آماده كنید و در كیسه شیرینی‌پزی بریزید. همینكه شیرینی‌ها خنك شدند، رویشان حلقه‌ای از مارشمالو بریزید، رویش را با نارگیل بپوشانید و وسط شیرینی را با مارمالاد پر كنید. اینك شیرینی مارشمالو را برای پذیرائی در دیس زیبا و مناسبی بچینید.

روش تهیه مارشمالو: آب و شكر را در قابلمه كوچكی بریزید و پودر ژلاتین را رویش بپاشید. آن‌گاه قابلمه را روی حرارت قرار دهید تا شكر و ژلاتین آب شوند، سپس محلول ژلاتینی را 5 دقیقه بجوشانید. حالا آن را در دمای محیط نگه دارید تا خنك شود. اكنون وانیل را بیفزائید و مایه فراهم‌كرده را با همزن برقی بزنید تا فرم بگیرد. 

 

برچسب ها: شیرینی، مارشمالو، مواد لازم مارشمالو، آموزش مارشمالو، شیرینی مارشمالو، تهیه شیرینی مارشمالو تعداد بازديد: 627 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز