Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 23:09

25
مرداد
بیسكویت ساندویچی شكلات و نعنا

بیسكویت ساندویچی شكلات و نعنا

پودر كاكائو، نمك و آرد را با هم مخلوط و الك كنید. آن‌گاه كره و شكر را در كاسه مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود. سپس تخم‌مرغ را بیفزائید و مخلوط كنید.

افسانه اسفندیاری

 

 

مواد لازم برای 30 عدد

پودر كاكائو                      100 گرم

نمك                             یك‌هشتم قاشق چایخوری

آرد                               80 گرم

كره نرم                        125 گرم

شكر                           100 گرم

تخم‌مرغ (در دمای محیط) 1 عدد

پودر شكر برای باز كردن خمیر به میزان لازم

مواد لازم كرم میانی

خامه صبحانه            60 میلی‌لیتر (یك‌چهارم پیمانه)

شكلات خرد كرده      180 گرم

اسانس نعنا             سه‌چهارم قاشق چایخوری

مواد لازم رویه

شكلات شیری آبكرده   180 گرم

روغن جامد                 1 قاشق چایخوری

 روش تهیه بیسكویت ساندویچی شكلات و نعنا

پودر كاكائو، نمك و آرد را با هم مخلوط و الك كنید. آن‌گاه كره و شكر را در كاسه مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود. سپس تخم‌مرغ را بیفزائید و مخلوط كنید. حالا مخلوط آرد، نمك و پودر كاكائو را به آن بیفزائید تا خمیر مناسبی به دست آید. خمیر را در كیسه نایلونی بگذارید و یك شب در یخچال نگه دارید.

اكنون خمیر را روی سطح پودر شكر پاشیده، به ضخامت نیم سانتیمتر باز كنید و با برشگر مربع به اندازه 4 سانتیمتر قالب بزنید و با فاصله در سینی شیرینی‌‌پزی بچینید. آن‌گاه سینی را در فر گرم كرده با دمای 180 درجه سانتیگراد بگذارید و به مدت تقریبی 15 دقیقه، بیسكویت‌ها را بپزید.

همینكه بیسكویت‌ها خنك شدند، بین هر دو عدد قدری از كرم میانی بمالید و به هم بچسبانید. حالا آنها را به مدت 10 دقیقه در یخچال قرار دهید تا كرم سفت شود. سپس شیرینی‌ها را روی پنجره سیمی بچینید و رویشان را با مایه رویه بپوشانید و بگذارید شكلات ببندد. اینك شیرینی را برای پذیرائی در دیس زیبائی بچینید.

روش تهیه كرم میانی: خامه را در ظرف مناسبی بریزید و روی اجاق بگذارید تا گرم شود. آن‌گاه شكلات را بیفزائید و پیوسته هم بزنید تا كرم صاف و یكدستی به دست آید. سپس اسانس نعنا را بیفزائید و كرم را از روی حرارت بردارید و بگذارید كاملاً‌ خنك شود.

روش تهیه مایه رویه: شكلات را در كاسه مناسبی بریزید، روغن را بیفزائید و به روش بن‌ماری آب كنید.

 

برچسب ها: بیسکویت، شکلات، آموزش بیسکویت، بیسکویت شکلات، بیسکویت ساندویچی، شکلات و نعنا، بیسکویت نعنا تعداد بازديد: 608 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز