Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 23:38

25
فروردین
شكلات سوهان عسلی

شكلات سوهان عسلی

از زنجفیل به عنوان یك درمان گیاهی جهت پیشگیری و از بین بردن حالت تهوع ناشی از حركت ماشین، كشتی و هواپیما و تهوع شیمی درمانی استفاده می‌شود.

مریم امیری

 

 

 

مواد لازم برای 25-30 عدد

 شكر                                        115 گرم

آب                                           60 میلی‌لیتر (یك‌چهارم پیمانه)

بادام با پوست                             60 گرم

گردوی نصف كرده                         60 گرم

پودر زنجفیل                                 یك‌چهارم قاشق چایخوری

شكلات شیری                             200 گرم

 روش تهیه شكلات سوهان عسلی

شكر و آب را در ظرف مناسبی بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا شكر حل شود. آن‌گاه شربت را بجوشانید تا شكر كارامل شود. سپس بادام، گردو و زنجفیل را به آن بیفزائید و هم بزنید تا آجیل كاراملی شود.

حالا ظرف را از روی حرارت بردارید و به سرعت مایه را هم بزنید و با قاشق روی فویل چربكرده بریزید. اكنون صبر كنید تا این مواد كاملاً خنك شود. اینك شكلات شیری را آب كنید و آجیل كاراملی را تا نیمه در شكلات بزنید و دوباره روی فویل بگذارید.

همینكه شكلات سفت شد، آن را از فویل جدا كنید و برای پذیرائی در ظرف زیبائی بچینید.

نكات خواندنی

از زنجفیل به عنوان یك درمان گیاهی جهت پیشگیری و از بین بردن حالت تهوع ناشی از حركت ماشین، كشتی و هواپیما و تهوع شیمی درمانی استفاده می‌شود. این گیاه به اشكال مختلف پودر، كریستال، گیاه تازه، مكمل، نوشیدنی (مانند چای) قابل دسترسی می‌باشد. كه توصیه می‌شود این اشكال به طور همزمان با یكدیگر مصرف نگردند.

 

برچسب ها: شکلات، شكلات سوهان عسلی، روش تهیه شکلات سوهان، سوهان عسلی، آموزش شکلات، مواد لازم شکلات عسلی، شکلات عسلی تعداد بازديد: 625 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز