Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 23:42

7
شهریور
بیسكویت لینزر

بیسكویت لینزر

سینی شیرینی‌پزی را با كاغذ روغنی بپوشانید و فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم كنید. آن‌گاه كره و شكر را در كاسه مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود.

افسانه اسفندیاری

 

 

مواد لازم برای 60 عدد

كره نرم               250 گرم

شكر                  100 گرم

تخم‌مرغ             1 عدد درشت

وانیلین             یك‌چهارم قاشق چایخوری

فندق برشته و آسیاب كرده 150 گرم

آرد                 270 گرم

بیكینگ‌پودر     1 قاشق چایخوری

دارچین          1 قاشق چایخوری

جوز هندی رنده كرده یك‌چهارم قاشق چایخوری

نمك             یك‌هشتم قاشق چایخوری

پودر شكر برای تزئین به میزان لازم

مارمالاد توت‌فرنگی   100 گرم

 روش تهیه بیسكویت لینزر

سینی شیرینی‌پزی را با كاغذ روغنی بپوشانید و فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم كنید. آن‌گاه كره و شكر را در كاسه مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود. سپس تخم‌مرغ و وانیلین را بیفزائید و مخلوط كنید. حالا فندق، آرد، بیكینگ‌پودر، دارچین، جوز و نمك را به این مایه بیفزائید و مخلوط كنید تا خمیر مناسبی به دست آید.

اكنون خمیر را در كیسه نایلونی بگذارید و 1 شب در یخچال نگه دارید. اینك خمیر را روی سطح آرد پاشیده، به ضخامت نیم سانتیمتر باز كنید و با برشگر كنگره‌دار به قطر 5 سانتیمتر قالب بزنید. سپس نیمی از آنها را با برشگر به قطر یك سانتیمتر خالی كنید و جدا جدا در سینی بچینید.

سینی را در فر بگذارید و به مدت تقریبی 15 دقیقه یا تا زمانیكه بیسكویت‌ها طلائی رنگ شوند، بپزید. بیسكویت‌ها را روی پنجره سیمی خنك كنید. آن‌گاه روی بیسكویت‌های میان تهی پودر شكر بپاشید و روی بیسكویت‌های كامل قدری مارمالاد توت‌فرنگی بگذارید و هر دو عدد را به هم بچسبانید و در ظرف زیبائی بچینید.

 

برچسب ها: بیسکویت، روش تهیه بیسکویت، مواد لازم بیسکویت، آموزش بیسکویت، تهیه بیسکویت، بیسکویت لینزر تعداد بازديد: 677 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز