Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 03:36

28
شهریور
بیسكویت فنجانی

بیسكویت فنجانی

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد، گرم كنید. كره و شكر را با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود. آن‌گاه آرد و آرد ذرت را با هم مخلوط و الك كنید و آن را به مایه بیفزائید.

افسانه ظروفی

 

 

موادلازم

كره نرم                175 گرم

شكر                   80 گرم

آرد                      150 گرم

آرد ذرت               30 گرم

مارمالاد تمشك یا آلبالو  به میزان لازم

پودر شكر           به میزان لازم

 روش تهیه بیسكویت فنجانی

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد، گرم كنید. كره و شكر را با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود. آن‌گاه آرد و آرد ذرت را با هم مخلوط و الك كنید و آن را به مایه بیفزائید. حالا مایه به دست آمده را در كیسه شیرینی‌پزی، دارای ماسوره كنگره‌دار، بریزید و گل‌های كوچكی از آن را در كپسول‌های كوچك كاغذی، بگذارید.

كپسول‌ها را در قالب كوچك مافن قرار دهید و قالب را در فر بگذارید. بیسكویت‌ها را به مدت تقریبی 15 دقیقه، بپزید و بعد روی پنجره سیمی، بچینید تا خنك شوند. اینك روی بیسكویت‌ها، پودر شكر بپاشید و قدری مارمالاد بگذارید. بیسكویت‌ها را برای پذیرائی، در دیس زیبائی بچینید.

 

برچسب ها: بیسکویت، روش تهیه بیسکویت، مواد لازم بیسکویت، آموزش بیسکویت، تهیه بیسکویت، بیسکویت فنجانی تعداد بازديد: 551 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز