Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 15:28

27
شهریور
بیسكویت ستاره‌های برفی

بیسكویت ستاره‌های برفی

همه مواد را در كاسه مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا خمیر مناسب و یكدستی حاصل شود. آن‌گاه خمیر را در كیسه نایلونی بگذارید و یك ساعت در یخچال نگه دارید.

افسانه ظروفی

 

 

مواد لازم برای حدود 20 عدد متوسط

آرد                   300 گرم

كره                 120 گرم

شكر               75 گرم

میپل‌سیروپ (شیره درخت افرا) 4 قاشق سوپخوری

كرم تارتار        1 قاشق چایخوری

بیكینگ‌سودا   یك‌دوم قاشق چایخوری

تخم‌مرغ         1 عدد

 روش تهیه بیسكویت ستاره‌های برفی

همه مواد را در كاسه مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا خمیر مناسب و یكدستی حاصل شود. آن‌گاه خمیر را در كیسه نایلونی بگذارید و یك ساعت در یخچال نگه دارید. سپس آن را روی سطح آرد پاشیده، به ضخامت تقریبی 3 میلیمتر باز كنید و با برشگر به شكل ستاره قالب بزنید و با فاصله در سینی چربكرده بچینید.

سینی را در فر گرم كرده با دمای 180 درجه سانتیگراد، ‌قرار دهید و به مدت تقریبی 10 دقیقه بیسكویت را بپزید. همینكه بیسكویت‌ها خنك شدند، رویشان را با آیسینگ رویال و ترافل‌های سفید‌رنگ بیارائید.

اكنون بیسكویت را برای پذیرائی در ظرف مناسب و زیبائی بچینید.

روش تهیه آیسینگ رویال: یك عدد سفیده تخم‌مرغ را با همزن برقی بزنید تا فرم بگیرد و كم‌كم 75 گرم پودر شكر الك كرده را بیفزائید و به همزدن ادامه دهید تا آیسینگ صاف و براقی به دست آید.

نكات خواندنی

میپل سیروپ (Maple syrup): شیره درخت افراست كه معمولا همراه با پن‌كیك در وعده‌های صبحانه مصرف می‌شود. این شیره شیرین، رقیق و قهوه‌ای رنگ در طعم دادن به بیسكویت‌ها و كیك‌ها تاثیر بسزایی دارد و مزه دلپذیری به آنها می‌بخشد.

بیكینگ سودا (Baking soda): پودر سفیدرنگی است كه برای پف كردن كیك، به مایه آن افزوده می‌شود. این تركیب شیمیایی كه علامت انحصاری آن Nahco می‌باشد قدری نمكی است و استفاده از آن در صنعت قنادی، از قرن نوزدهم میلادی رایج شده است.

 

برچسب ها: بیسکویت، روش تهیه بیسکویت، مواد لازم بیسکویت، آموزش بیسکویت، آشپزی با بیسکویت، بیسکویت ستاه ای، بیسکویت برفی تعداد بازديد: 550 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز