Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 01:10

17
مهر
بیسكویت بادام‌زمینی

بیسكویت بادام‌زمینی

فر را با دمای 190 درجه سانتیگراد گرم كنید و سینی فر را با كاغذ روغنی بپوشانید. در ظرف مناسبی، آرد و بیكینگ‌پودر را الك كنید. كره، مارگارین و شكر را در كاسه‌ای با همزن برقی بزنید.

افسانه اسفندیاری

 

 

مواد لازم برای 35 عدد بیسكویت

آرد                 175 گرم

بیكینگ‌پودر     1 قاشق سوپخوری

كره               55 گرم

مارگارین        55 گرم

شكر قهوه‌ای  125 گرم

تخم‌مرغ        1 عدد

وانیلین         1 قاشق چایخوری

بادام‌زمینی نمكی و خردكرده  110 گرم

 روش تهیه بیسكویت بادام‌زمینی

فر را با دمای 190 درجه سانتیگراد گرم كنید و سینی فر را با كاغذ روغنی بپوشانید. در ظرف مناسبی، آرد و بیكینگ‌پودر را الك كنید. كره، مارگارین و شكر را در كاسه‌ای با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود. سپس تخم‌مرغ و وانیلین را اضافه نمائید. آن‌گاه مخلوط آرد و بادام‌ زمینی را بیفزائید و با قاشق فلزی هم بزنید.

حالا هر بار با قاشق سوپخوری، از مایه بردارید و در سینی با فاصله قرار دهید. بعد با ته لیوان، قدری روی شیرینی‌ها را بفشارید تا كمی تخت شوند. سپس آنها را به مدت 10 دقیقه یا تا زمانی كه دورشان طلائی رنگ شود، در فر بپزید. اینك بیسكویت را روی پنجره سیمی خنك كنید و برای پذیرائی در دیس زیبائی بچینید.

 

برچسب ها: بیسکویت، روش تهیه بیسکویت، مواد لازم بیسکویت، آموزش بیسکویت، تهیه بیسکویت، بیسکویت بادام زمینی، بیسکویت با بادام زمینی تعداد بازديد: 678 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز