Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 02:54

28
مهر
بیسكویت نارگیلی عسلی

بیسكویت نارگیلی عسلی

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم كنید و سینی شیرینی‌پزی را با كاغذ روغنی بپوشانید. در كاسه مناسبی كره و پودر شكر را با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود و بعد تخم‌مرغ و وانیلین را بیفزائید.

افسانه اسفندیاری

 

 

مواد لازم برای 85 عدد

 كره                        125 گرم

پودر شكر                 110 گرم

تخم‌مرغ                   1 عدد

وانیلین                    یك‌چهارم قاشق چایخوری

پودر نارگیل               3 قاشق سوپخوری

عسل                     3 قاشق سوپخوری

آرد                         225 گرم

پودر نارگیل (اضافی)  90 گرم

 روش تهیه بیسكویت نارگیلی عسلی

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم كنید و سینی شیرینی‌پزی را با كاغذ روغنی بپوشانید. در كاسه مناسبی كره و پودر شكر را با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود و بعد تخم‌مرغ و وانیلین را بیفزائید. آن‌گاه پودر نارگیل، عسل و آرد را اضافه نمائید و مخلوط كنید.

حالا هر بار به اندازه یك قاشق چایخوری از خمیر فراهم‌كرده بردارید، به شكل توپ درآورید و در پودر نارگیل (اضافی) بغلتانید. توپ‌های نارگیلی را با فاصله در سینی بچینید، سینی را در فر قرار دهید و به مدت تقریبی 15 دقیقه بیسكویت را بپزید.  همینكه بیسكویت خنك شد، آن را برای پذیرائی در ظرف زیبائی بچینید.

 

برچسب ها: بیسکویت، روش تهیه بیسکویت، مواد لازم بیسکویت، آموزش بیسکویت، بیسکویت با نارگیل، بیسکویت نارگیلی، بیسکویت عسلی، بیسکویت با عسل تعداد بازديد: 591 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز