Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 09:53

1
آبان
بیسكویت انگشتی

بیسكویت انگشتی

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم كنید و سینی شیرینی‌پزی را با كاغذ روغنی بپوشانید. در كاسه مناسبی، كره، پودر شكر و وانیلین را با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود و بعد خامه و پوست پرتقال را بیفزائید.

افسانه اسفندیاری

 

 

مواد لازم برای 40 عدد

كره                     125 گرم

پودر شكر            40 گرم

وانیلین               یك‌چهارم قاشق چایخوری

خامه صبحانه      1 قاشق چایخوری

پوست پرتقال رنده كرده یك‌چهارم چایخوری

آرد ذرت             60 گرم

آرد                   60 گرم

شكلات آبكرده برای تزئین 3 قاشق سوپخوری

 روش تهیه بیسكویت انگشتی

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم كنید و سینی شیرینی‌پزی را با كاغذ روغنی بپوشانید. در كاسه مناسبی، كره، پودر شكر و وانیلین را با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود و بعد خامه و پوست پرتقال را بیفزائید. آن‌گاه آرد ذرت و آرد را اضافه و مخلوط كنید.

حالا مایه به دست آمده را در كیسه مخصوص شیرینی‌پزی دارای ماسوره كنگره‌دار بریزید و هر بار قدری از آن را با فاصله روی سینی بگذارید. سینی را در فر قرار دهید و به مدت تقریبی 15 دقیقه، بیسكویت را بپزید. همینكه بیسكویت‌ها خنك شدند، رویشان را با شكلات آبكرده بیارائید و برای پذیرائی در ظرف زیبائی بچینید.

 

برچسب ها: بیسکویت، تهیه بیسکویت، بیسکویت انگشتی، روش تهیه بیسکویت انگشتی، مواد لازم بیسکویت انگشتی، تهیه بیسکویت انگشتی تعداد بازديد: 572 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز