Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 00:07

1
آبان
رویای شكلاتی

رویای شكلاتی

شكلات و كره را در كاسه‌ كوچك و گودی بریزید و روی حرارت بخار آب جوش بگذارید تا شكلات آب شود. بعد آن را از روی حرارت بردارید و 20 دقیقه، كنار بگذارید.

افسانه اسفندیاری

 

 

مواد لازم برای 80 عدد

شكلات خردكرده               240 گرم

كره                                2 قاشق سوپخوری

تخم‌مرغ                         2 عدد

وانیلین                         یك‌چهارم قاشق چایخوری

شكر                            150 گرم

آرد                               6-7 قاشق سوپخوری

بیكینگ‌پودر                   یك‌چهارم قاشق چایخوری

گردوی خردكرده             200 گرم

شكلات چیپسی            200 گرم

 روش تهیه رویای شكلاتی

شكلات و كره را در كاسه‌ كوچك و گودی بریزید و روی حرارت بخار آب جوش بگذارید تا شكلات آب شود. بعد آن را از روی حرارت بردارید و 20 دقیقه، كنار بگذارید. فر را با دمای 180 درجه‌ سانتیگراد گرم كنید و سینی شیرینی‌پزی را با كاغذ روغنی بپوشانید.

آن‌گاه تخم‌مرغ‌ها، وانیلین و شكر را در كاسه‌ مناسبی بریزید و با همزن برقی بزنید تا صاف و یكدست شود. سپس شكلات آبكرده، آرد و بیكینگ‌‌پودر را بیفزائید و مخلوط كنید. حالا گردو و شكلات چیپسی را اضافه كنید و خمیر فراهم‌كرده را در كیسه‌ی ‌نایلونی بگذارید و به مدت 1 ساعت در یخچال نگه دارید.

اكنون هر بار به اندازه‌ یك قاشق چایخوری از خمیر بردارید و با فاصله در سینی بچینید و به مدت تقریبی 15 دقیقه در فر بپزید. همینكه شیرینی‌ها خنك شدند، آنها را برای پذیرائی در ظرف زیبائی بچینید. 

 

برچسب ها: شکلات، روش تهیه رویای شکلاتی، رویای شکلاتی، مواد لازم رویای شکلاتی، آموزش رویای شکلاتی، رویای با شکلات، تهیه رویا شکلاتی، رویای تعداد بازديد: 628 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز